barbecue & sleepover

I torsdags kväll så var alex varm och spydde över soffan, jag blev livrädd att han hade svininfluensan men - puuh, inte det! Är värsta hysterin om det här nu, men man får väl vara noga med att tvätta händerna osv..

I fredags så var det sol och varmt, äntligen :) jag och teddy var på funfit på morgonen medans mona var hemma med alex. på eftermiddagen kom sara hit och höll mig sällskap medans jag väntade på att få sluta, sen så for vi och handlade mat och hyrde film. Hem till sara som hade hff, och började med att skära potatisklyftor, marinera kött och tända grillen. Så dök emma, veronika, a-k, erica och sofie upp. Fixa med mat, så satt vi ute och åt, skitmysigt med ljus.

Sen blev det att se en av filmerna vi hyrt "college" handlade om några highschool killar som besökte ett college över helgen för de ville gå på collegefest och träffa tjejer. Jag sov typ hela filmen, så jag kan inte lämna nåt större utlåtande hehe:P Sen så for emma och veronika hem, medans vi  andra sov över :)

På morgonen skjutsade sara hem mig och sofie. Jag skulle passa barnen mellan 1-3. Såklart var de inte i tid utan kom vid 1.20, sen så jobbade jag till 4, men var lugnt pojkarna sov. Men hade velat vara ute och stekt men men..sen hämtade sara, erica och charlotte upp mig så for vi till ac moore, och köpte scrapbook och scrapbookgrejjer, var rea ;) så nu måste jag bara beställa bilder!

Sen hem till sara och baka bullar och göra pasta med kött, var svingott så åt vi ute igen :)

Sen lite chill så for a-k, charlotte och sofie hem. Men jag och erica stannade för sleepover. Vi hjälpte sara att städa undan i barnens rum sen så började vi se "sexdrive" den verkade faktiskt rolig, men jag såg typ 15 min utav den...trött tjej.

Vaknade vid 11.15 av att sara kommer ner och säger "get up" hhaha. Var soligt och varmt. Satt ute och stekte ett tag.

Sen har jag tagit det lugnt, tränat och sett Patrik 1,5 - helt klart sevärd!

Om typ en vecka åker jag till chicago! längtar såå sjukt mycket! hoppas bara emma kommer ha tid att umgås...kunde inte sova i kyrkan så har bokat hostel, men det var 17 min gångväg emellan så!

Tack mommo och pappa för gratulationerna hehe! Mer kommentarer åt folket(alltså mig ;))

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Idahoe

Åh ja patrik 1,5 var helt klart en underbar film, håller med :) fan att du har det så varm ditt as! avis!! men nu börjar det bli varmare dagar här med..hehe. Ha det fint!

2009-05-13 @ 11:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0