amerikanskt körkort

Nu är jag verkligen less på detta regnande! har inte sett solen på en vecka!! vart har den tagit vägen?!

I torsdags så beställde jag och sofie sushi och tittade på twilight:)

På fredan så kom Baba hit. Jag sprang lite och sen dök sofie, sara och erica upp vi åkte och köpte kinamat och hyrde "bedtime stories" den var bra, mer för barn men ändå :)

Sen på lördagen så tog jag mitt amerikanska körkort. var ett test på 30 frågor, och jag fick 26 rätt så det vart godkänt! Skönt att äntligen ha det bortgjort. För att fira gick jag på georgetown cupcake och köpte en chocolate coconut cupcake - mums!

På kvällen tog jag det lugnt och såg Gossip Girl, nästan ifatt tvn...Andres gjorde kycklingenchiladas till middag - gott.

Söndagen så följde jag med Sara och Maria och turistade i regnet. Vi gick på National Galler of Art, där vi också gick vilse..som tur var frågade vi tillslut vakten om hjälp annars hade vi irrat runt där ett tag.

Igår så var det gossip girl häng hos tyskan, trevligt!

Ikväll blir det starbucks!

kul att ni kommenterar igen :)

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Stella

Hej!

Åker med 95 % säkerhet till chevy chase som au pair i september, så om du har msn vore det jätte kul att snacka lite :) Har i princip just fått veta det och det vore som sagt jätte kul att höra mer från någon som är där nu!

2009-05-05 @ 21:05:10
Postat av: mommo

Grattis till körkortet

2009-05-06 @ 08:12:02
Postat av: Pappa

gratis till körkortet nu har du ju 2 fler än mig =)

2009-05-09 @ 18:54:06
Postat av: Sabina

behövde du inte köra upp? eller är det bara teoriprov man gör i usa eftersom man redan har körkort?

2009-07-11 @ 16:59:06
URL: http://sabinalindstrom.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0