the lion sleeps tonight

I måndags var det runt 15-20 grader igen :) for efter jobbet med emma till montgomery mall, vi var på skojakt. Men jag hatar att ha småfötter, de har ju aldrig min storlek :/ minsta storlek de har på de flesta ställena är 6, och jag har 4-5 :(

Så blev inga skor för mig, däremot en vit kofta från Forever 21 som kostade typ 18 dollar :) Sen blev det lite häng hos Emma med Gossip Girl och One Tree Hill :)

Igår var Teddy grinig hela dagen, less. Sen så har han börjat att sparka en när man byter blöja på en, och när man säger "no" så skrattar han bara, är faktiskt sjukt irriterande. För han vet vad "no" betyder men han väljer bara att inte lyssna på det, nog för att han bara är 1,5 år men ändå liksom, sen igår höll han på att spotta mig i ansiktet när jag skulle sätta på han skorna.

Var musicclass igår. Förra gången vi var där var det en mamma eller nanny som var jättesmal som hade ett bar byxor som det verkligen såg ut som det var silikoninlägg i byxorna, var sjukt fult, såg inte naturligt ut för 5 öre!

Sen på kvällen dammsugade jag! Men kan de ha vanliga dammsugare?! Här är det sånna där gamla där allt sitter i hop, så för att dammsuga under sängen var jag tvungen att dra fram hela sängen. Så mycket enklare när man har en vanlig dammsugare. Sen dammtorkade jag lite också! Men är typ fortfarande skräp på golvet fast jag dammsugade jättenoga, men den där dammsugaren sög(eller det var väl det den INTE gjorde)!

Idag var det meningen att det skulle regna, men inge regn än, men +20 just nu, dock ingen sol. Så blir att fara till lekparken på en liten stund! Får se om Emma och K kommer dit också, om E förstod mina smsbeskrivningar haha.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Sofie ville hitta på något så får väl se vad som händer helt enkelt :)

Igår ringde jag till Ida för att gratta henne, hon blev nog lite överraskad när hon hörde vem det var haha. Sjukt skönt att prata med dig igen :) Hoppas du hade en bra dag! Och att festen på fredag blir rolig (även fast jag inte är där), hade så velat vara där, men men...när jag kommer då jävlar haha!

Maria i Siksjöskogen:
ojdå det lät mindre trevligt.  Hoppas ni kommer er ut och att Christer mår bättre snart! Saknar stugan jättemycket, idag så kändes det som typiskt siksjöväder på morgonen, så där mulet och grått med regn i luften, saknade stugan då. Men nästa sommar så :)

Lulle:
Sushi är sjukt gott! Känner värsta sushisuget nu haha, har man väl börjat...haha!

Ne nu åter till jobbet! Ha det! Puss och kram / Z


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhahahahaha fan va ja skratta åt damsugaren att den SÖG eller d va ju det den inte gjorde hahahhahaha vart ska du imorn fredag? jag vill till Lotus.. tror d e 18 där på fredagar... menmen som sagt vart ska ni? jag har inte bestämt ngt än :P

2009-03-13 @ 03:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0