Georgetown

I onsdags så blev det att gå ut och äta på Mei Wah, åt dumplings och sushi, så gott! Och sushin var billig också så :)

På torsdagen så var det att sitta och surra med Sofie och Veronika på Starbucks, mycket trevligt!

Sen i fredags var det meningen att jag skulle se film med Sofie men hon var så trött så jag blev hemma bara. Eller var ute och åt middag med familjen, åt på Austin Grill åt tacos, helt okej.

Lördag så var det över 20 plusgrader och soligt ute! Veronikas kompis från Seattle var här och vi drog till Georgetown och strosa runt hela dan. Gick och satte oss och åt lunch (macka + juice från Starbucks) nere vid hamen. Sen en sväng in på House of Sweden och åt lite kexchoklad:P Sen satt vi och njöt i solen tills Erica kom och det blev middag på en Italiensk resturang. Efter det drog vi hem till mig och åt marängswisch(utan maränger dock:p) och hade tjejsnack :)

Idag vart det också Georgetown en liten sväng med A-K och Erica. Sen så vart det sushi till middag, då min värdfamilj hade beställt hem det mums! Varit varmt idag också, men ingen sol. Men imorn ska de vara +20 och sol! Nice!

Ne nu ska jag ta och träna lite!

Ha det! / Z

Kommentarer
Postat av: Lulle

Ha vi har oxå sushi här nu :P Fast det e inte så billigt, men gott :) +20 och det skriver du så vi här i kallhålan sitter o tjurar S Du har ju det bara bra märker jag så det är bra..

Kram

Lulle

2009-03-09 @ 14:24:11
Postat av: Maria i Siksjöskogen

20 grader plus. Inte utan man blir avundsjuk. Här är ca 1 m snö och minus 8. Christer är sjuk så vi är nästan insnöad. Jag duger ju inte till att köra traktorn.

Ha det så himla bra å kramisar!

2009-03-11 @ 10:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0