A thousand splendid suns

Angående rubriken på förra inlägget "the lion sleeps tonight" så är det så att Alex ofta ber mig sjunga den låten för honom :) He loves it!

Ikväll blev det att fara till Barnes & Nobles med Emma och Sofie. Köpte "A thousand splendid suns", hade tänkt köpa "The Kite runner" men tog tydligen fel :S Ajja det blir nog bra, för läsa flyga drake efter den här, de är ju fristående så!

Köpte även en ny dagbok den är jättefin! Är i läder med massa noter på, det passar ju mig :) Hade tänkt lägga upp en bild, men hittar inte sladden till kameran, kan hända att den är där uppe.

På fredag blir det utgång, nice, ska ta det lugnare än sist...

På lördag så blir det att gå på NHL match! Så jävla kul det ska bli :D Se Capitals mot Hurricanes :) Finns tre svenskar med i the caps. Niklas Backström  (Gävle), Mikael Nylander (Sthlm) och Staffan Kronwall (Järfälla), så blir att hejja på dem haha! Emma hade pratat med en amerikansk pappa på skolan som tyckte att vi borde ha med oss en svensk flagga att vifta med, men vart hittar man en sån här haha?

Åh borde sova nu men känner mig inte speciellt trött, kanske för att jag drack thé på Barnes men det var ju grönt thé det är ju inte så mycket koffein i det :S

Ah ska leta reda på nå klipp på nätet att underhålla mig med tills jag kan somna! Godnatt / Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0