You did it you did it!

Idag eftermiddagen så skulle jag "träna" Teddy att gå lite, så jag gjorde så att han ställde sig upp, så stod han upp själv ganska länge. Gick och sa det till Mona, så gick jag och fortsatte "gåträna" så kom Mona och sa "come on Teddy walk to Mommy" så GICK han helt själv till henne :) fyra steg! Sen så gick han några steg till mig! Så ska träna med han ;)

Men kommer bli både lättare och svårare när han börjar gå! Lite roligt att Mona var på 1års undersökning med han igår och pratade om att han inte gick, så sa läkarn att ja men du ska se att han kommer gå snart han vill bara inte, så sa han "you will regret that you had this conversation" haha för han menar väl att det kommer bli ett jävla sjåå när Teddy börjar springa omkring!

Idag så for jag och Tessan till Barnes & Nobles, Tessan köpte Twilight! Har ni inte läst den än så GÖR det! Vi skrev ut map directions dit för har alltid haft gps dit, men vi körde från tessan och körde typ för långt för helt plötsligt var vi vid en gata nära mig så vi bah oj men vi är ju här men då tar man ju den vägen å den vägen! Haha så vi hittade dit utan nå beskrivninh, kändes jävligt nice!  Nu börjar man ju hitta nånstans känns bra!

Nu ska jag ta och se "På rymmen" medans jag väntar på att min tvätt blir klar!

Maria i Siksjöskogen:
Tack för grattiset! Kul att ni läser och kommenterar :)

Lulle:
Jag har en tidning till dig men det är ingen fancy, tror jag har en tidning iaf, men alla coola som Washington Post var slut liksom! Har inte ens en sån själv. Mina HP har däremot jättemånga olika men det är ju deras som de vill spara så!

Godnatt / Z

Kommentarer
Postat av: Mia Sammeli

Hej Zazza gumman. Vi såg på tv invigningen och tänkte på dig, men vi såg inte dig :D Det var lite för mycket folk......

Vad är det för bok du nämnt flera gånger, vad heter författaren, det finns flera böcker som heter twilight.

//kramis Mia

2009-01-23 @ 13:00:41
Postat av: Lulle

Oh tack skall du ha bäjbe (",) det spelar som ingen roll vad för tidning det är bara det är från den dagen... Jag är skyldig dig en tjänst,,

Kramar i massor

2009-01-24 @ 00:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0