På rymmen

Sitter och ser "på rymmen" haha så jävla bra program! NOSTALGI!

Idag är det strålande sol här och 10 plusgrader - härligt! Jag Teddy och Willie var ute på en promenad på förmiddagen, sen blire lekparken om en stund! Fan det är redan fredag idag, skönt med 3dagars vecka:P Ikväll blir det utgång =)

Pratade med mamma och novis igår. Sen så pratade jag också med min lilla mormor :) Hon är så söt!

Har läst ut "Hjärtat får inga rynkor" av Mark Levengood, så himla bra! Jag älskar Mark! Läs den!

Moster:
Författaren till "Twilight" heter Stephanie Meyer,men jag tror böckerna heter något annat på svenska. De heter fjantiga namn på svenska, tror boken faktiskt är bättre på engelska haha! :P

Var igår på Barnes & Nobels försökte hitta en bok då jag har giftcard där men inte det inte. Någon som har ett tips på nån bra bok?

Nu ska jag se lite mer "på rymmen" någon som har nått avsnitt från 1 och 2 säsongen?

Puss / Z

Kommentarer
Postat av: Conny

Hej hallå!

Sitter å fösöker få din far att vingla lite!

Än så länge går han stadit men kvällen är ung! ;)

2009-01-24 @ 21:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0