Fucking Åmål

I torsdags så åkte jag och Tessan till Barnes & Nobles och tog en starbucks:P köpte första twilight boken, hade inte den så:P

Hm sen så i fredags var det ganska lugnt, tessan kom hit vid typ fyra tiden och höll mig sällskap. Sen for vi ut och åt med Maria på Cheesecake factory, så jädra stora portionerr!

Sen så såg jag och Tessan på Systrar i Jeans 2 en sån jävla snygg kille med ;)

I lördags åkte vi och shoppade lite grann, jag köpte en munkjacka och en lång kofta. Sen så beställde vi mat hit från Mei Wah haha! Sen drog vi till tessan för hon jobbade, drog till mig sen och sov.

Söndag hm slappade mest, åt glass:P såg ppå parlamentet klipp :P sen drog tessan och jobbade. Kom till henne senare så drog vi på donken och åt:P satt där och chillade ett tag, sen så for vi hem och såg Fucking Åmål haha!

Idag fick jag ett kort av moster, och ett paket av farmor :) tackar! Har inte öppnat presenterna än, väntar till på torsdag!

Puss / Z

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis på födelsedagen gumman hoppas du får en trevlig dag med mycke paket och tårta

20 pussar och kramar

Mamma

2009-01-15 @ 14:10:19
Postat av: Lulle

Hipphipp hurrraaaa det är Sassas dag idag :) Grattis önskar jag dig på din stoooora dag. Hoppas du får massor med samtal från vänner och släkt.

Grattis önskas

Lulle

2009-01-15 @ 23:14:45
Postat av: Lulle

Hej hopp sockertopp :)

Snälla Sassa skulle du kunna vara gullig att kunna köpa mig en tidning av den största tidningen i WDC den dagen som Obama installeras i vita huset.. jag skulle så gärna vilja ha en eller 2 av den tidningen :) pleeeaaaaace ber på mina bara knän hoppas du har det bäst..

Kram

Lulle

2009-01-18 @ 02:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0