Födelsedag

På min födelsedag började det med att mamma och novi sjöng för mig i camen :) sen så jobba, tessan och charlie kom och hade playdate vi gjorde brownies såå gott:)

Sen på eftermiddagen så hade vi playdate igen med rachel och charlie de såg på pippi!

Pratade med lite folk!  Mamma och c/o skickade en blomkorg till dörren hihi :) Av farmor fick jag ett hello kitty nattlinne, tjocksockar och  "Hjärtat får inga rynkor" - en bok av Mark Leevengood (riktigt bra!) Av Mona och Andres fick jag 100 dollar!

Sen på kvällen drog jag och Tessan och köpte saker till tårtan! Sen så drog vi till IKEA med Emma, Veronika och Marie. Jag och Tessan käkade köttbullar, så jävla gott!

Sen så köpte jag lite godis, tunnbröd, kaviar osv.

På fredagen så kom Tessan hit sen och hjälpte mig med tårtan, hon skulle skära tårtbotten och skar sig i tummen, så hon la ner sitt svett och blod på den tårtan! På kvällen åkte vi och åt med min familj, Andres tyckte vi skulle ta crabcake, var faktiskt riktigt gott!

Sen så såg vi nån film. På lördan blev det shopping igen, köpte lite linnen och ett par mjukisbyxor som är svinsköna! På kvällen blev det bio, såg Bride Wars den var väldigt bra, en riktig tjejfilm!

/ Z

Kommentarer
Postat av: Maria i Siksjöskogen

Hej Sandra!

Grattis på födelsedagen i efterskott. Du verkar ha det mysigt i USA!

2009-01-22 @ 16:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0