ajajaj

I måndags så städade jag mitt rum, hittade då ett kollegeblock och en concealer som båda varit borta ett tag, en bra grejj det där med städning! Efter det så tränade jag, ska börja ta tag i det där nu!

Både måndag, tisdag, onsdag har det regnat som fan men idag är det sol :) Så blir lekparken i e.m så de kan leka av sig, de behöver det  - jag behöver det!

I tisdags så var det clustermeeting, alla hade med sig mat från sitt hemland. Jag tog med mig köttbullar + lingongsylt, emma & veronika hade med sig pepparkakor, brieost, och päron så var det en ny tjej som heter Erica som hade med sig risgrynsgröt :)

Sen fanns det en massa annat, pastasallad, efterätter, bröd, kyckling nå thailändskt m.m. Var så jäävla mätt sen. Var trevligt. Lite synd bara att alla brasilanare sitter vid samma bord, alla thai vid ett osv...

Efter vi ätit så fick alla ta en julklapp, jag fick ljus :)

Igår så kom städtanterna, de sa att de skulle komma 1.30 de kom 2.30, irriterande att de aldrig kommer den tid de säger! Så var vi tvungen att hålla oss borta när de va här å städa, for till bibblan ett tag. När vi kom hem vid 5 så åkte städtanterna nyss, ofta det tar så lång tid att städa, men tvkontrollen låg på soffan såå vem vet....

Sen på kvällen så åkte jag och tessan till target, för tessan var shoppingsugen haha. Köpte deo, rakhyvel + gel, scrapbook, hantlar. Sen så gick på starbucks köpte en apple chai - var inte så god, alldelles för söt! Sen gick vi ner på payless och då köpte jag mig ett par skor :) Var svinfina!

Idag så tog jag, teddy och willie oss en liten promenad härligt!

Ikväll vet jag inte vad som händer än, om inte annat så blir det att träna!

Just ja, jag halkade ner för trappan imorse, gör svinont på ena skinkan!!

Puss och Kram / Z

Kommentarer
Postat av: Paa´ppa

tjocksockar med plast under fick du ju i julklapp ha dom när du går i trappen :)

2009-01-08 @ 22:40:12
Postat av: johanna

hejdu, maste ses snart!!! :)

2009-01-09 @ 12:50:10
URL: http://johannagrenholm.blogg.se/
Postat av: Maria, Christer och n´Almar i Siksjöskogen

Hej på dig!

Fick adressen av mormor. Vill skicka en hälsning till dig. Idag har vi myggfritt. Imorse när vi vaknade hade vi -34 grader kallt.

Vi har nu en ny golden. Almar heter han. Han är mycket olik Valdemar. Stor, vit och bääg. Han är nu 11 månader.

Ha det så himla bra och kram på dig!

Maria

2009-01-16 @ 18:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0