Hundskit

Idag har det varit  + 20 grader ute naajs :) varit ute nästan hela dan! Imorse när jag, willie och teddy tog en promenad så bajsade willie men jag plockade inte upp det för jag hade ingen påse med mig (vilket jag ofta glömmer).  Så ska vi fortsätta gå så kommer någnon och säger "excuse me arnt you picking that up"
jag: yes I´m going to pick that up on the way back
han: oh yeah you´ll better
jag: oh yeah I´m going to
han: that´s ridiculus
jag: i don´t have the bags with me so i´m going to that on the way back.

Så var ju tvungen att gå hem å hämta påsar sen å plocka upp, han stod fortfarande kvar där ute och väntade och bah "thank you"

Men förstår han ändå för jag tycker själv det är äckligt när det ligger hundbajs överallt. men ja vad kan jag säga när det inte är min hund så bryr jag mig inte så mycket haha :p men ja jag får börja ta med mig påsar nu då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0