3 månader

Shit nu har jag varit här i 12 veckor! Ändå ganska mycket, men tiden går väldigt fort här sååå!

I onsdags så var det snödag. Så ungarna hela dan. Var svinhalt ute!! Så kom tessan hit och vi hade playdate! Älska playdate tiden går sååå mycket fortare då hehe:P

Torsdag så skulle vi åka till en inomhuslekpark för var för isigt i lekparken. Den låg dock i Georgetown är fan helt omöjligt att få parkering där! Så när vi åkt runt ett tag, drog vi hem till Tessan istället och hade playdate igen:P

Fredags så hade vi också playdate fast hos mig haha! Fast Alex sa på morroen "can we go to Rachel and Charlie today" rachel och charlie är alltså tessans "ungar". Paloma bah "why do we always have a playdate with them?" hah ja bah nja jag vet inte du behöver inte om du inte villl:P men de ville hon ju såklar så.

På kvällen vart det stressigt, vi drog till Tysons för att möta upp Erica som inte hittade till Tessan. Till Tessan fixade oss lite sen järnet till Veronika, vi kom precis i tid till taxin som skulle ta oss till en förfest. Veronika frågade om han ville ha adressen han bah ne jag har den. Så frågade vi han om det inte var bättre att ta motorvägen efter ett tag, han bah ne. Så kom vi till nått villaområde då de bor i ett stort lägenhetshus. Så visar Veronika han adressen, han bah ojdå jag hade fått att den var i norra delen när den var i södra. så tog ett tag innan vi äntligen kom fram! Vi bah ah men kan  vi inte få rabatt eftersom att du körde fel, han bah ne det var inte mitt fel. OFTA!

Vi kom fram i alla fall, pratade lite med vakten där. Som undrade om vi hade sett norrskenet, jag var dock den ända utav de svenska tjejerna som sett det haha!!!

Kvällen var kul ändå, kom hem vid 5 på morronen till Tessan haha. På lördan var det bakismat på donken:P sen så chillade jag bara på. Tessan och Erica drog ut igen, men jag ides fan inte köra 2 dagars :P lika bra det heh...

I söndags så var det Superbowl! Riktigt spännande match faktiskt :)

Igår så jobbades det på som vanligt. Vi ritade lite, gjorde ett novistroll, ett palomatroll och ett alextroll haha! Dock är inte mina troll lika bra som mammas!


Sen på kvällen drog jag till tessan och såg "The Notebook", grät som fan haha :P men den var så fin och romantisk!!!


Idag vettefan vad som händer, paloma är på playdate och sen är det balett men Mona skulle hämta upp henne. Pojkarna sover fortfarande. Tänkte vi skulle ta en promenad sen!


Pratade med Emmagumman igår! Saknar dig som fan! Men snart är det maj och då ses vi i Chicago :)


Igår när jag pratade med henne så kom Paloma in i rummet och jag sa något åt henne.
Emma: fan va bra du har blivit på engelska
Haha! Alltid kult att höra sånt, men känner att jag blivit bättre. Ibörjan var jag tvungen att tänka på svenska och sen översätta det, men nu pratar man bara :)

Saknar er ALLA! SKAFFA SKYPE!!!!! Så kan vi prata gratis, eller ja det går ju på MSN också!

puss och kram / Z


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag håller på se The notebook just nu, eller ja tog en paus men haha läskigt :b alla säger att de grinar till den så jag förväntar tårar av mig själv haha ;b

2009-02-10 @ 21:54:56
URL: http://msenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0