100 dagar som au pair

Ja nu har man varit i USA i 100 dagar! Fan vad tiden har gått fort! Den rusar bara iväg här! Kommer vara hemma på nolltid haha! Nog för att jag trivs här osv men ändå så kan jag inte vänta tills man är hemma igen på ett sätt...fast vad skulle man göra hemma? INGENTING!

Måste skriva in mig på nå klasser också, fan vad jobbigt, ids inte! Men måste juh :/ BLÄÄÄ! Blir nog att ta två weekend kurser i alla fall.

Eftersom tiden går så fort här så borde man också bocka av en lista med saker man vill göra, man kommer ändå aldrig hinna göra allt som man vill här så...

Igår gjorde jag inte mycket, jobbade på som vanligt typ. Sen somnade jag vid 21tiden mycket skönt :)

Idag REGNAR det, tråk som fan! For på storytime imorse, som ungarna först inte ville på men som de sen älskade såå. När Alex vaknar ska vi baka något så vi får se vad det blir, måste hålla dem sysselsatta med något så.

Sen ikväll blir det nog att åka och shoppa.

Moster:
jo jag fick halsbandet det var jättefint :) TACK! Tänkte ringa till Amanda när hon fyllde år men har inga pengar kvar på mitt telefonkort så :/ Ni måste skaffa SKYPE!

/ Z


Kommentarer
Postat av: Lulle

Hej du...

Jisses har du redan varit borta i 100 dagar!? tyckte det var ju nyss du for.. Här har det ju äntligen blivit varmare.. tusan -20 i 2,5 veckor :( jag fryser ju bort.. men du har juh minsann plussgrader så skicka lite hit tycker jag..

hare bäst..

Lulle

2009-02-22 @ 13:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0