Starbucks

I måndags så började dagen med spöregn - kul! På kvällen var det Gossip Girl hos A-K, dock gamla avsnitt!! Men trevligt ändå, fick massa musik av A-K :)

Igår så pratade jag med Linke om att tatuera sig. Är sugen på att göra en innan jag åker hem, är ju billigare här osv, hade varit svincoolt att göra det på Miami Ink men det är tydligen inte dem som är i studion, antar att de inte har tid osv, men ändå :P Frågan är ju bara vad man skulle göra, har ju tidigare funderat på en g-klav, skulle vela ha nånting med musik iaf, nånting som betyder nått inte bara för att det är fint!

Idag så pratade jag med Emma :) Pratade om allt möjligt, och om resan till Chicago ska nog ta och boka imorn, iallafall den här veckan. Tänker nog åka dit den 20 maj så åker jag hem den 24/25 maj :) GREAT! Sen helgen efter det så blir det troligaste kurs på Long Island nice!!!! Längtar som fan!

Ja jag har väl inte så mycket mer att säga nu, förutom att jag vartit borta i 5 månader nu, så nästan halva tiden kvar ;P

Tack för brevet farmor och Thilde! Blev jätteglad!

Mommo:
Vart har du tagit vägen? Du är ju aldrig inne nu för tiden! Var ju jättelänge sen jag pratade med dig nu!!!

Puss / Z


Kommentarer
Postat av: Maria i Siksjöskogen

Mommo sitter hemma och spelar på datorn. Det är "pissväder" i Boden.

Idag har vi haft en underbar dag. Första soliga och värmande på evigheter. Vi har varit ute så nu är vi lagomt röda i fejan.

Men det är dåligt skoterföre så vi har bara suttit ute på gården i badenbaden.

Ha det så himla bra overe there.

Kramisar!

2009-04-11 @ 17:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0