Sleepover

I lördags så for jag Emma och Sofie till Montgomery Mall. Efter det plockade vi upp Veronika som var brun som fan efter att ha varit i Florida i en vecka! Vi åkte och köpte ingredienser till att göra tacos! Sen hem, så får jag och Sofie och lämnade igen filmen vi såg i fredas så hyrde vi en ny film.

Hem städa undan lite. Så kom Emma, Veronika och Erica och vi började med mat. Var svingott! Så gjorde Emma en kladdkaka också mums! Så såg vi på "my best friends girl" den var helt okej. Ja just ja, Sara en ny svensk tjej kom förbi en liten snabbis men hon var helt jetlag och trött, men trevligt att hon kom en stund iaf!

Så spelade vi Twister, haha svinkul! Satt och prata och chilla. Sen såg vi på "mamma mia", eller ja Sofie somnade ju och Erica halvsov, men vi andra satt och sjöng med :)

På söndan for vi till Montgomery Mall igen, sen åt vi på nått franskt ställe i Bethesda gott. Sen hem ta det lugnt, var svintrött!

I måndas var det härligt ute! Körsbärsträden blommar här nu - våren är här! Hur var det den där vårsången gick som vi hade i Kör B? :S

På kvällen vart det Gossip Girl hos V, trevligt! Tisdag jobbade på sen så tränade jag lite, var härligt vår väder ute också :) Jag och Teddy hade sista musicclass, men det börjar en ny den 13 så! Han ska gå "climbing" också!

Igår så jobb som vanligt, regnade och var trisst! Emma och K kom över på playdate, vi gjorde negerbollar igen ;) Mums!

Sen på kvällen sprang jag på våran träningsmaskin i 40 min, var faktiskt skönt! Helt nöjd över mig själv!

Pratade med mamma och novis igår, de hade hittat mina och linkes gamla pixiböcker "sandra på monsterdagis" och "linuskaninus vill inte bada" haha, så läste de dem för mig, mys!

Idag är det redan torsdag, och jag fattar inte vart denna veckan har tagit vägen?! Jobbar just nu, ungarna sover! Har ont i huvet, är less på att det måste gnällas hela tiden!

Pratade med pappa idag i över en timma :) Han har skickat mitt paket nu iiiih, vad spännande det ska bli! Kommer förhoppningsvis på måndag :)

Snart börjar Grey´s Anatomy! Ska se det och dricka lite thé och kanske kanske ta en liten negerboll också, eller så försöker jag vara duktig och spara det tills imorn...Just ja tänkte vika tvätt också, det är ju alltid kul - NOT! Finns det nå värre? Typ inte, speciellt när man ska para ihop alla vita sockar usch!

Lova:
jag vet inte om det funkar så riktigt, för du bor ju i en annan delstat?!

Puss och kram / Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0