you didn't trash the house

Mona(min hostmum) sa igar, ja men det gick ju bra idag, ja som bah njaa. hon bah "you got the kids home, and the kids seems happy, and the house isn't trashed, so I say you did good" haha

ikvall sa skulle Mona jobba over, sa da har hon bett Caitlin (deras forra nanny) att komma over och hjalpa henne, sa att jag inte behover jobba over. Jag far dessutom "bara" jobba 10 h om dagen. Ikvall ska jag ocksa tvatta mina klader vilket verkligen behovs!!!

Skulle vilja shoppa nandag ocksa!

Skulle vilja kopa:

  • hartork (min funkar inte har!, sakert inte locktangen heller men det ar inte saa farligt)
  • papperskorg (att ha inne i mitt rum)
  • tvattkorg
  • sanglampa
  • hardbrod
  • kaviar
  • KLADER!!!!

Sa far val se nar man har tid med det da! Skulle ocksa vilja hitta ett gym, sa man kan ga nagra "classes"

/ Z


Kommentarer
Postat av: Dott

Hej hjärtat

får väl försöka ordna det där med lucialinne och hårdbröd,kaviar

Novis hälsar

kram mamma

2008-11-18 @ 20:19:59
URL: http://lifeintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0