thanksgiving osv

okej ja i tisdags var ju da och sag sex and the city filmen hahah den ar sa bra!!!

sen i onsdags sa jobbade jag som vanligt, det var thanksgiving party pa barnens skola, sa vi for dit och barnen sjong na sanger och alex var sa sot hahhahahaha han stog typ inte stilla en sekund krop i vag till froken och stod och petade nasan!!! Och Paloma horde man klart och tydligt :)

Sen sa fick vi bananmuffins! Och jag sag den heta pappan igen! Haha finns en skitsnygg pappa pa barnens skola som inte verkar vara sa gammal, han ar lite snaggad och har skagg, skitsnygg men ja han ar ju pappa och har en fru och ett barn och en liten bebis sa ja ;P

Hm barnen slutade tidigt da vid 10.30 a.m! Sa hm ja sen en vanlig dag. Barnen alskar verkligen husvagnshits skivan! Varje dag den har veckan har de fragat "can we listen to swedish music". Hahha de gillar speciellt ledmotivet fran sallskapsresan och paloma alskar "Gyllene Tider - Leva Livet (kom sa ska vi leva)" hon vill lyssna pa den om och om igen!

Ja sa pa kvallen sa sag jag Mona och Andres  "Don't mess with the Zohan" hahha fy fan vad bra den var!!!

Hm och igar var det THanksgiving sa vi var pa middag hos deras van Denise. Hon hade ett skitfint hus mitt i D.C! Med en takterras pa tredjevaningen, sa man sag ut over stan jattefint. Tyvarr sa hade hon ocksa en katt, och ja ni vet ju alla att jag ar javligt allergisk :( och vi visste inte om att hon hade katt sa jag hade inte tagit nagon tablett :(

De hade ett coolt hus, med en gang gang, en Dean Martin som sjong massa olika sanger, pinatas, ett roulette hjul typ, en pan flojt, nat konstigt langt horn, och ett sant dar instrument som Australiens urinvanare anvander!

Maten var mycket mycket godare an den jag fick pa valkomstfesten! Det fanns mashed potatoes ocksa mums, har inte atit nagon potatis alls har forutom pommes frites! Sen sa var det nagot ackligt rosa carnberries suprise eller nagot, sag ut som en blandning av rodbetssallad och klappgrot!

Hm sen sa var ungarna ganska trotta och speciellt Teddy och jag madde inte sa bra, och kandes konstigt pa den dar festen for typ alla var typ slakt med varann ocksa var det vi...

Sa nar jag kom hem sa tog jag allergitablett,nasspray, och bricanyl men jag far typ alltid hjartklappning av den och kanner mig darrig. Idag kanner jag mig sjuk, ar hangig och dasig :7

Forresten pa tal om katter och allergi. Sa for nagra ar sedan nar jag var typ 12-13 ar, sa var jag mormor och morfar och linke och halsade pa morfars mamma i Eskilstuna. Hon har katter men jag tog tabletter, men hon stadar inte sa bra, och ja, jag kunde typ inte andas dar nar jag skulle sova, sa nar vi var dar komemr inte ihag hur lange men nagra dagar i allafall sa sov jag och mormor ute i bilen, tur att det var sommar, men det var anda kallt!

Sen sa forra midsommaren sa var jag i Emmas stuga, och tankte men det borde ga bra for katterna ar ju inte med, men naa, sa jag var vaken hela natten och satt ute vid havet och fros vid stenarna!

Usch for allergi!

Idag vet jag inte riktigt vad som hander haller pa att planerar!

Puss och kram / Z

Kommentarer
Postat av: mormor

2008-11-29 @ 06:31:12
Postat av: mormor

kommer mycket väl ihåg denna sommar vi var bara inne korta stunder annars bodde du och jag i bilen.

kram

2008-11-29 @ 06:35:56
URL: http://lifeintheus
Postat av: Fredrik

du e som lite sugen på han ;)

2008-11-29 @ 09:31:01
URL: http://fredrikalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0