helgen

Hunden Willie har varit dalig, han kan typ inte ga. I torsdags kunde han inte rora sig typ, men pa fredag morron sa de att han var battre och kunde ga i allafall. Men sa nar de hade farit sa lag han bara still i koket hela tiden, han lag mitt emellan kylen och diskmaskinen och nar jag skulle in i kylen da flyttade han sig inte ens. Sen sa bajsade han pa golvet. Sa skickade ett sms till Mona om det, sa hon kom och hamtade han och tog han till doktorn!


Jag och Paloma har spelat kids on stage, typ charader. Hon alskar spel! Sen sa hade Paloma soccer, och vi var tvungna att folja och vanta pa henne, var iskallt!!! Blaste som fasiken!!!


Sen sa kom grannens barn Lisa in och lekte med barnen en stund. Sa ringde Andres och sa att Willie operarades att det var nagot som lag fel som gjorde att han inte kunde ga, och han sa att de typ var evigt tacksamma for att jag hade uppmarksammat tillstandet for annars hade de kunnat vara forsent...sa Willie kommer hem imorn :)

Sa i fredags kom Monas bror John och hans fru Jen och deras lille bebis Julia som ar tva manader, hon ar saa sot och liten :)

Hm sen pa fredags kvallen hamtade Emma upp mig och vi motte upp Veronika och kopte biljetter till Twilight! Sen gick vi pa en kinesisk resturang och det var saaa gott! Vi bestallde in Dumplings, kyckling med jordnotter, shredded pork with garlic, na kyckling med nudlar och gronsaker ah vad gott det var!!!

Sen sa gick vi till bion! Och den var val ratt okej, jag har inte last bockerna an men, Emma som hade last dem tyckte anda att den var ratt okej, en del repliker var lite tontiga och en del saker overtydliga. Men han som spelade Edward aaah saaa snygg! Han gjorde filmen helt vard att se! Ah han ar sa gullig och typ romantisk och man blev typ kar i han, hahah!!

Edward!

Sen sa skulle vi ju egentligen till IKEA igar men sa nar vi sitter och ater i fredags pratar de nagot om bakset, ja bha jaha vada ska ni pa basket? "ja, ah just ja det blir inget ikea vi far ta det narmare jul" jaha okej sa ni har redan bokat biljetter eller? " aaah, ah ville du ocksa folja, vi tankte inte pa det det gick sa fort nar vi bestamde oss och bokade biljetterna"

Aha, kandes lite trakigt, nog for att jag forstar att de inte tankte pa mig med tanke pa att jag hade varit med dem en gang tidigare sa.

Sen sa tankte jag forst folja med dem ut men jag var saaaa trott, sa jag sov till 11 idag, och ni vet att det inte ar vanligt for mig!

Sa igar kvall sag jag Kung Fu Panda med familjen istallet, den ar rolig!

Idag sa ska jag pa lucia rep igen :) Nu ska jag vanta pa att pappa ska ringa sen sa kanske jag far till bibblo!

Ha det bast!

/ Z


Kommentarer
Postat av: Lulle

Tjenare..

Hoppas du har det bra där borta. Här är det snöstorm så Nova är nog gladare än vi andra S

Hoppas allt går bra och att hunden kvicknar till ordentligt.

Hade bäst /lulle

2008-11-24 @ 14:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0