fjarde dagen!

Igar var ungarna valdigt snalla :) forutom engang fore Alex hade sin nap, som han sprang runt och kastade byggklossar pa Paloma, annars var de snalla! Vet inte om jag har berattat detta men i forgar sa sa Alex, I love you, jag bah "who do you love, do you love teddy?" noo I love you! :) sa berattade mona att han hade sagt det igar morse ocksa hihi :)

Igar kvall sa tog jag en fika med Emma och Veronika, valdigt trevligt :) Fast Emma tanker ta rematch, hoppas hon inte hamnar allt for langt bort! Sen imorn sa ska vi ga pa bio och se Twilight, det ska bli kul, vi ska nog ut och ata fore ocksa! Sen pa lordag ska jag folja dem till IKEA, haha ja jag vet redan, men de skulle ju aka sa da kan jag lika garna folja! Ar anda massa smasaker jag vill kopa!

Idag sa har vi fixat ett amerikanskt bankkonto! Sa har det rullat pa som vanligt, Paloma har varit jattesnall idag, de ar barnen ar hur goa som helst, fatt manga kramisar idag :)

Igar kvall hade jag tva crickets, en utanfor mitt rum och en inne uuuuh! Mona kom och tog bort dem...har tagit en bild som jag ska ladda upp sa far ni se hur ackliga de ar! De ar sakert 5 cm usch!

hm ja det var val allt for nu!

Eller just ja Ida undrade hur mycket det kostade att kopa en mobil har, den jag har kostade 125 dollar med en laddare och ett abonnemang tror jag. Sa typ 1000 spann!

Alskar er!

/ Z

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jaha du IKEA redan jaja då borde du ju ha hittat dig sänglampa och tvättkorg :)



Ha D gott gumman KRAM Pappa

2008-11-23 @ 11:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0