4 dagar kvar!

Igår var jag till luleå med ellen :) (ida svek!) Så nu har jag inhandlat en massa saker, igår köpte jag:

  • Pettson och Findus bok på engelska till Paloma som är 5 år (de hade jätte dåligt med engelska barnböcker på bokaffärerna)
  • Bamse pussel till Alex som är 2,5 år
  • Herr Nilsson gosedjur till Teddy som är 1 år
  • Osthyvel - amerikaner använder inte det
  • Husvagnshits - haha
  • En ljusgrej, med ett glasskiva med en ren och lapplandsfärgerna blå, röd, gul, till familjen
  • Nattlinne
  • Adapter
  • Mobilladdare
  • Hänglås
  • Näsdukar
  • Nässprej
  • Allergitabeltter
  • Sv/eng lexikon

Hm sen tror jag inte att jag köpte något mer. Sen efter det for jag till pappa och såg Mamma Mia med han och farmor - den är bäst! Så sov jag över hos farmor :) Sen på morronen så sa vi hejdå, åh gullfarmor blev alldelles tårögd =/
Sen gick jag till ds för bussen skulle inte gå på typ 1,5 h. Köpte en farsdags present till farfar (anton berg chokladask) eftersom jag ska dit på söndag och får sova där osv....

Ah jag kan inte fatta att det bara är 4 dagar kvar, 3 tills jag måste säga hejdå till mamma, novi osv...Jag fattar inte att jag kommer fara till New York och sen bo i Washington D.C, allt känns så himla overkligt. Jag kommer nog aldrig fatta, kanske när jag kommer hem :P

Idag har jag fått mitt internationella körkort, det är inget fancy, är ett häfte - svinfult.

Imorn ska jag ta och packa lite mer, sen "avskedsfika" typ med Ida och Ellen. Efter det är det middag hos mormor, och det är hemligt vad det blir för något :S Då måste jag säga hejdå till mormor, moster, kevin, amanda :(

/ Z






Kommentarer
Postat av: fredde

de e ju så man blir tårögd då man läser juu

2008-11-07 @ 05:50:32
Postat av: Ellen

Buuuhuuuu! blev ett kort och snabbt avsked idag, men det var nog bäst så! Hoppas du får roligt nu och trivs! :) Vi ses hösten/vintern 2009 ;)

2008-11-07 @ 15:08:40
Postat av: Z

ja det var nog bäst med ett kort, hade blivit för jobbigt annars :/ jepp och då jävlar ;)

2008-11-08 @ 12:07:17
URL: http://lifeintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0