3dj dagen!

Igar var en valdigt jobbig dag. Ungarna testade mig, I guess. De hade lekt med playdough men ville inte plocka bort det, var tvungen att tjata pa dem typ 100 ganger innan de gjorde det, eller de kom och gjorde typ jattelite sen gick de ivag igen sa dar holl det pa...Sen sa rev Alex(2,5 ar) Teddy(1 ar) pa kinden for att han var ivagen nar han skulle leka! Huvva! Jag var saaaaaa trott igar kvall!

Sen sa fick jag tvattat lite klader igar ocksa, men jag vill verkligen ha mer klader hehe for ja jag tog inte sa mycket med mig faktiskt!

Sen sa messade jag lite med nagra tjejer osv, och det ser ut som att jag och en tjej som heter Veronika och en som heter Emma ska ta en fika ikvall, trevligt!

I helgen var det ocksa tal om utgang, far val se hur det blir med det...

Hm ja vad mer kan jag saga inte mycket, ska forsoka lagga upp nagra bilder ihelgen vet dock inte om det kommer lyckas. Tanker nog kopa mig en egen dator snart, som jag kan ha vad jag vill pa osv. Som jag kan ha i mitt rum och sen sa smaningom prata pa skype med folk! Tankte hora med dem kanske nasta vecka om de vet nanstans dar de saljer dator, och inte kostar sa mycket heller!

Ne nu ska jag val ta och satta igang en till tvattmaskin (barnens klader)

Ha det bra saknar er alla!

/ Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0