Helgen osv

I fredags sa kande jag mig inte direkt sa kry, gick och at middag med Maria pa en italiensk resturang som heter Maggianos, riktigt gott, men mycket mat sa det blev doggy bag!

Sen sa gick vi lite och kollade i affarerna.

I lordags sa satt jag mest och laste Twilight boken och nu sa vill jag verkligen lasa andra boken, Emma du borde gilla de bockerna! For till bibblo for att lana andra boken i serien, men den var utlanad och over 200 i ko i hela omradet. Sa maste kopa den nar jag nu ska hinna det? :S

I gar sa skulle jag och Tessan fara ut och shoppa i regnovadret! Men inte hittade vi nagot bra stalle sa nasta gang for det nog bli Tysons! Sen sa for vi med Monika och en ny tjej fran lucian som heter Asa till IKEA!

Jag kopte inte sa mycket faktiskt kopte en tvattkorg, glogg, marabou och kaviar! Sa blir till att ha gloggafton nan kvall haha!

Hm sen var det lusserep, mycket trevligt!

Ikvall ska jag till Tessan och se Mamma Mia haha!

Ha det!

/ Z


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hehe så du fick tag i kaviar hoppas det smaka gott.

Ha D gott gumman kram Pappa

2008-12-03 @ 08:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0