Hallelujah hallelujah

I lördags så skulle jag och tessan åka till target, så när jag ska köra in i parkeringshuset, är det jättetrång entre och en grinddörr mot väggen, kör sakta och försöktigt åh bah ja det funkar - för framdelen ja, men inte för bakdelen. Så nu är det en buckla där och repor..de blev inte arga eller något. Men så jävla typiskt, måste det hända mig hela tiden!!!!

Så på eftermiddagen var det lite lunch oså med john, julia, jen, och monas pappa och hans fru. Hon frugan verkar konstig, så när vi skulle äta var vi tvungen att hålla händerna och be en bön! Så frågade hon sen om jag hade familj här, jag bah ne de är i sverige, hon bah jaha okej vart i sverige bor du ja bah in the northern of sweden. monas pappa bah oh near lappland, haha yes near lappland but i live in norrbotten. Hon bah, oh okey, do you have computers there?

Ja men va fan tror du, det är väl klart vi har datorer vi är inte värsta ulandet, endel kan ju ingenting! Hon tror säkert att det går omkring isbjörnar på gatorna också!

Sen så var det iallafall att ta metron, och tessan kommer på att hon glömt legget, men det gick bra ändå som tur var! Så åker vi till en nanny som maria känner. Som bor i värsta rucklet! Men chill att hon lät oss vara där :) så hade maria gjort potatisgratäng - så jäävla gott! Hon hade gjort svensktårta också!

Så chillade vi på haha, var svinkul! Sen skulle vi ut på ultrabar, men så går vi in sen så skulle vi se vars maria tog vägen frågar vakten om det är okej att vi går ut å kollar, ah säger han, så går vi ut men sen får vi inte gå in igen så jäävla sjukt de bah 'ne ni var för fulla så ni får inte komma in igen' - ofta!!!

Så drog vi till georgetown men där var det 21årsgräns så ja, då drog vi taxi till tessan. Och jag slaggade på engång jag la mig ner:p sen när jag vaknade upp så tänkte jag men vars fan är jag haha:P

sen när vi vaknat å så så drog vi till cvs å köpte chips, drog hem till mig å åt chips med dipp å drack cola  - perfekt för bakisdagar haha :p så såg vi på american pie!

Chillet! Sen så vid 4 drog jag, tessan, andres, paloma och alex in till dc för att gå på gospelkonsert! en riktigt gospelkonsert liksom! Kan väl säga så här att vi var väl bland de enda vita i publiken! Men de var så jävla grymma på att sjunga alltså! Fan vilken upplevelse. Andres och barnen gick efter ett tag för barnen var inte så intresserade till en resturang. Jag å tessan stannade å såg hallelujahni vet händels hallelujah, hallelujah halleluja hallelujah hallelujah?
Så kom det en kille som gick på värsta högta styltorna svincoolt!

Sen så gick jag å tessan till Bens Chili Bowl, där de andra var. Så åt vi nå frenchfries med nå chili å typ smältost och en chili dog, hah har alltid undrat vad det var haha:P var helt okej var väldigt starkt!

nu ska jag typ sova är svintrött!

puss och kram / Z


Kommentarer
Postat av: estland

haha du ska fan inte ha körkort du!:) haha

2008-12-31 @ 00:41:06
URL: http://estland.blogg.se/
Postat av: Maria Öhlund

Hej Snuttan!!!

Va kul du verkar ha!!!

Fan! När jag var lika gammal som dej gick jag ju å gifte mej!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅNGER!!!!! Jag vill oxå göra nåt sånt där!!!!

Ha nu så djävla skojj!!! Oh sköt dej inte fet minsta! (säg inte till mamma att jag skrev det där för då klipper hon mej flint och hänger upp mej i en flaggstång)

Puss Puss



Maria

2009-01-01 @ 02:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0