GRATTIS PAPPA

I onsdags så jobbade jag på som vanligt, och sen så tränade jag lite till en dvd som jag och tessan köpte på Target, kändes så skönt att träna, var så länge sen, så nu är det bara att komma igång igen, men då blev jag så klart sjuk i fredags :(

I torsdags var vi på Holiday Party på barnens skola, de sjöng lite, var så söta :) Sen i fredags, när jag vaknade kände mig helt död, usch var en jobbig dag. Förkyld.Dessutom hade jag barnen hela dagen för de har fått jullov nu. Men men, sen på kvällen var det lucia tåg på House of Sweden(Svenska ambassaden). Maria ville att jag skulle följa henne ut sen men kände mig absolut inte fräsch när jag måste snyta mig hela tiden. Sen så igår så ville Ulrika att jag skulle följa henne till in till dc och shoppa, men huvva har sån förkylning när det rinner ur ögonen hela tiden så kände mig inte så pepp. Så låg och titta på idol och  fredag hela veckan klipp, haha älskar Becker och Becker! Sen vid fyra så åkte jag till Monika för skulle få skjuts med henne till kyrkan vi skulle va på. Min hostfamily kom och titta och tyckete det var jättefint:) sen var det dans kring granen haha vad roligt det var kan inte minnas sist jag gjorde det, måste ha varit på dagis eller nå!

Sen bar det av till House of Sweden igen, gud var många vi var i lucia tåget! På HoS var det en bal och alla var jättefina!

Idag har jag hela huset för mig själv för familjen har farit till New Jersey för att lämna Paloma och Alex hos sin farmor och farfar i en vecka. Så ska bli skönt att vara själv en stund och se lite film :)

Nästa helg blir det Philadeplhia och New York =D

Puss och Kram

Saknar er alla! / Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0