Dan före dopparedan!

Sitter här och har tråkigt, teddy sover fortfarande, väntar på att Alex, Paloma, Baba (Andres mamma, heter egentligen barbara) och Abuela(Andres pappa) ska komma från New Jersey men tror det tar en timme till.

Jag och Teddy har inte gjort så mycket än, har vikit tvätt, sen gjorde jag en fläskpannkaka till lunch, vart massa bubblor precis som du brukar få mamma!

Har pratat med mommo idag, sen så firar pappa, linke, farmor, farbror nikke, farbrors fru mia och min kusin thidde jul idag, fast de hade ätit sushi och jambalaya, idag. Så helt plötsligt ringer det och så är det mia haha! Trevligt att prata med dem alla, känns lite konstigt att inte vara där, har inte direkt julkänslan här. Där hemma är allt så mysigt med snön, och alla ljus osv, gillar mörkret ändå på ett sätt känns mer juligt då!

Nu har man varit borta i 1,5 månad, tiden går jävulskt fort!

Nu ska jag ta och diska bort och sen läsa lite tror jag!

/ Z


Kommentarer
Postat av: Lulle

God Jul och gott nytt år önskar jag dig. Du verkar ha hamnat hos en så fin familj och jag hoppas du har det bäst..

Kram och sköt om dig

Lulle

2008-12-24 @ 00:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0