weekend course

I fredags drog jag och emma iväg på weekend course igen i ellicott city. Måste säga att denna weekend course var mycket roligar än den andra, roligare folk, roligare kurser osv :) Johanna som jag åkte till USA med var också där så vi passade på att planera inför resemånaden!

Sen så träffade vi på två andra svenska tjejer Julia och Jessica jättetrevliga! Synd att man träffar dem först nu :/ De bor i Virgina också så är inte alltför nära tyvärr.

På söndagen så fick vi våra credits, så nu har jag tagit alla mina - woho! Måste bara kopiera dem och skicka in till min counsler. Fan va skönt att äntligen ha det bortgjort!

Efter kursen åkte jag och Emma till Tenleytown och åt på Neisha som vi gjorde efter förra kursen också. Sen så tog jag det bara lugnt hemma, var himlarns trött.

I måndags efter jobbet drog jag till Emma och såg "1408" och "The nanny diaries" när man ser den så känner man att ja jag kanske har haft tur med mina värdföräldrar iallafall! Sen när jag skulle gå hem och ska gå runt hörnet så ser jag nått som rör sig då är det ett jävla rådjur som står mitt på vägen, jag tänkte jag kan ju inte gå förbi det man vet ju aldrig det kanske springer rakt på mig. Så jag hosta, harkla mig, stampa och höll på spelade ljud på mobilen, ne den ville inte flytta på sig men tillslut så sprang den iväg. Då kuta jag också hem!

Igår så träffade jag tjejerna på Barnes, trevligt trevligt.

Idag så ska vi på poolparty till ungarnas fröken efter att jag hämtat upp Paloma och sen så ska jag jobba kväll för Mona och Andres ska på nått möte på P´s skola. Så då ska vi antingen äta på donken eller beställa pizza vi får se. Men känns som att det kanske kommer vara mycket folk på donken vid den tiden så ajja..
Sen efter det så ska jag prata med linke! Han åker imorn till mamma sen på tisdag kommer de hit! Har inte riktigt fattat det än! Ska bli så skojj! Så på torsdag åker vi till New York i 2 dar - woho!

Måste ta och börja packa en väska som jag ska skicka hem med dem, så svårt att veta vad man ska skicka med och inte :S

Puss / Z

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman nu är det bara 2 dagar kvar sen kommer vi :-)

2009-09-06 @ 10:07:14
Postat av: moster

Jag är grön av avund....Ni får säker jätte kul.

2009-09-07 @ 13:03:52
Postat av: anna

tack :) jag ska checka in det!

2009-09-21 @ 18:54:52
URL: http://aupairanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0