fortsättning

oj jag råkade viss trycka på publicera istället för att spara! Iaf efter att vi var klara på world trade center var vi så trötta och blöta att vi köpte med oss donken och så köpte vi öl och cider och hängde på rummet. Trevligt.

Lördan köpte vi macka på subway och knallade till central park där vi åt den! sentog vi oss till frihetsgudinnan, eller ja vi såg den genom fönstrena på staten island färjan men hey det var gratis! Efter det bar det av till brooklyn bridge. När vi var klara med det åkte vi dit bussen skulle gå och så köpte vi buffé mat! När vi klev av bussen så var det en kvinna som hade förlorat sin väska och våran vagn var borta!!! för de hade typ inte stängt dörren där bagaget ligger så de hade nog flygit ut, nova vart jätteledsen "min vagn, vad ska pappa säga"..

På söndan blev det att kliva upp tidigt och ta oss downtown, där vi hälsade på presidten, lincoln, och andra kända saker..sen knallade vi till georgetown där vi åkte på en båttur till old town alexandria, jättemysigt.

Måndag så åkte vi till silver diner så de fick prova på ett riktigt amerikanskt diner med burgare, milkshake och jukebox. sen åkte vi till Target - som de älskade! Jag handlade dock för 122 dollar! I know! Men det var bara növändiga saker och så fick jag avklarat ganska många julklappar :P nu har jag bara linke, mommo, nikke och pappa och Emma kvar! Vet dock vad jag ska köpa till alla dem utom nikke - HJÄLP!

Tisdag så stannade vi hemma och beställde pizza från Dominos - godaste ever! Man får välja själv på internet precis vad man vill ha på den. Så såg vi på Roast på Berns och Idol :)

Onsdag så på kvällen for vi på Cheesecake Factory där vi åt tills vi höll på att spricka. Sen skulle vi packa min väska som jag ville skicka hem, men när vi öppnar den ligger en död stor spindel i den och massa spindelnät sen under den är det "matbon" och en spindel som kryper in så då börjar vi tjaffsa om vem som ska slänga ut väskan med spindeln i. Tillslut är Linke snäll och gör det!!! Som tur var så hade de ju tagit med en hockeytrunk som jag fyllde också.

Torsdag - sista dagen :( Gjorde scones frukost på morgonen och myste. Sen efter lunch var det dax för dem att åka. Saknar dem!!! På kvällen jobbade jag - JÄTTEKUL verkligen.

MAMMA LÄS INTE DETTA - FÖR DIN EGEN SKULL - JAG MENAR DET!

Fredag så var det dax för utgång, V var tillbaka :) Först åkte vi till Fur som ligger i North East och east är inget bra område, min hostdad sa när han hämtade upp mig från flyget första gången "if you ever get to east lock the doors, stop the car, call me and I´ll come get you". Men vi ville prova på nått nytt för att V och Emmas kompisar sa att Fur är mycket bättre än Ultra Bar. Vi står i kön och vi är de enda vita..de kollar personer ifall de har vapen på sig innan de ska in. Vi bah nej vi åker till ultra iaf, åker svart taxi och då är det nån transa som vill hoppa in usch. Chauffören tar bilder på oss vi blir arga och fixar så vi får gratis! Vi går in på ultra som inte är som det varit, sen så när vi kommer upp från toan så står surgammel gubben utanför och bara ne ni får stanna där så var vi tvungna att stå åt sidan, vi bah men varför får vi inte gå? ne ni måste stå här. Så frågar vi en annan vakt varför måste vi stå här varför? - jag vet inte, det är han som sa det..vi vill ha era kompisar också "men de har ju gått och dansat!" men gubben går ner och letar ne de är ju inte där daaah! Så blir vi eskorterade ut och utslängda! Fattar inte varför för så fulla var vi inte!!

MAMMA DU KAN LÄSA FRÅN HÄR!

Lördag så åkte jag och Lisa till Arlington Cemetery och kollade på bla John F Kennedy och Teddy Kennedys gravar. Var faktiskt väldigt fint där..sen så åkte vi downtown och shoppade lite jag köpte en kappa på Zara!

Söndag gjorde jag inte ett skit var sååå trött!

Hmm vad har jag gjort den här veckan då måndag var det gossip girl night. Sen så har jag tränat lite pilates, fixat med scrap book. Igår lördag så gjorde vi god middag hos Anna sen for vi på bio och såg Fame! Himla bra! JAg blev så sugen på att gå på en sån skola, JAG VILL SJUNGA! JAG VILL HÅLLA PÅ MED MUSIK! Grejjen är ju den hur?? HUR HUR HUR? Är ju så svårt att försörja sig på...men man behöver inte vara artist utan på nått sätt jobba med musik men vad vad vad? HJÄLP mig!

Puss/ Z

p.s jag saknar er alla jättemycket nu! men är cirka 2,5 månad kvar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha ha trodde du verkligen att jag skulle låta bli å läsa,NE trodde inte det va "knasboll"

Låter som att vi åt en hel del , å ja det gjorde vi nog väldigt gott var det då :-) Så här i efterhand så var det rätt kul med dina väskor tur att linke kastade ut dem iaf, Det var en hjätte trevlig semester tack mitt hjärta älskar dig puss mamma

2009-09-27 @ 18:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0