bye bye V

20-27/8

Torsdag
På kvällen gick jag Emma och Anna på bio, vi såg "The time traveler´s wife". Den var jättebra, jag har läst boken och fullkomligt älskade den. Filmen var inte lika bra som boken (som vanligt) men den var ändå bra, så himla fin kärelkshistoria - se den!

Fredag
Clostermeeting om näring ganska intressant, men maten är här ju skit längtar tills man får äta svensk mat igen (2 dec!) Träffade V´s nya au pair Amanda - en jättesöt och trevlig tjej! Efter mötet så var jag skit trött så for hem och sov.

Lördag
Upp tidigt för det vi skulle fixa våra naglar! Gjorde fransk manikyr och så gjorde jag pedikyr men färgen synstes inte så bra, så nästa gång får det bli en starkare nyans! Efte det satte vi oss på Caribou och fika lite. Sen gick vi och strosa i några affärer i Bethesda. På kvällen drog vi till Anna och beställde Mei Wah - mums. Sen blev det Ultra, var ganska lite med folk men var helt okej ändå.

Söndag
Gjorde ingenting var himla trött så låg bara i sängen och såg That 70´s show ha :P

Måndag
Åkte till Montgomery Mall med tjejerna. Köpte ett par pyjamas shorts + linne från Victoria´s Secrets - jättesköna sen så köpte jag ett par nya solbrillor också eftersom att Teddy bröt sönder mina gamla..men hittade ett par typ pilotbrillor som passa mig bra, blev skitnöjd! Sen så tog vi en Ice Storm också, så goda!

Tisdag
Dax för V´s avskedsmiddag :( Vi åt sushi på Raku sen gick vi över till Cosi´s och tog efterrätt - brownie. Himlarns va mätt man var efterått! Vi gav V två armband som hon vart glad över (verkade det som iaf ;)) så hade jag skrivit ett litet kort också.

Onsdag
Skrev på min uppsats till weekend kursen :(

Torsdag
Efter jobbet  drog jag över till Emma, vi beställde pizza från Domino´s med kyckling, bacon, fetaost och spenat skit gott och så såg vi "skräckfilmen" REC den är lite konstig ja! Sen så var det Another Cinderella Story på TV och efter det "Nick & Nora´s playlist" mycket bra filmer :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0