OKTOBER!!!

I veckan har det inte blivit så mycket socialt umgänge, varit sjukt trött osv. Men på tisdag blev det avskedsmiddag för Emma och Anna på Silver Diner, var mysigt tråkigt bara anledningen vi träffades - för att säga hej då. Vi gav lite presenter som de i alla fall verkade bli glada över! Men sen var det dax att säge hej då, då kunde jag inte hålla tårarna tillbaks eller ja jag höll dem tillbaka sa hej då till emma och hoppade in i bilen och då gick de inte att hålla tillbaka något mer.

Det här kommer bli det jobbigaste "hejdået". Nog för att jag har tyckt väldigt mycket om de tidigare som lämnat och tyckt det har varit tråkigt (Sofie, Veronika och nu Anna) men Emma är ändå den som jag kommit närmast och som jag umgåtts med mest och känt längst. Hon bor också runt hörnet bara, så det var bara att knalla över. Men nu är det slut med det. Och det kommer kännas så himla konstigt att hon inte kommer vara "runt hörnet" något mer. Det kommer verkligen bli tomt. Men som tur är det så är det massa nya fina tjejer som kommit hit så helt ensam kommer jag inte vara...

Sen så är det massa att se framemot:
Idag åker jag till Tessan och hjälper henne med barnen då hennes hostisar ska på bröllop
Om 3 dagar kommer pappa! I can´t wait! Ska bli sjukt kul! Har dock inte planerat nått direkt än ha, men om jag känner pappa rätt så har han surfat runt på nätet och vet redan vad han vill göra!
15 dagar till Teddy har sitt 2års kalas
16 dagar tills jag får åka till min första pumpkin patch!
27 dagar tills den nya au pairen kommer
29 dagar till Halloween
35 dagar till min sista arbetsdag som au pair och jag sätter mig på bussen till Johanna
38 dagar till vi åker till Hawaii i 3 veckor - välbehövlig semester
61 dagar till vi sätter oss på ett plan till Sverige

Så den sista tiden kommer vara händelserik!

Som jag sa så fyller Teddy 2 år snart och jag vet inte vad jag ska ge. Han älskar Elmo men alla vet att han älskar Elmo och han har massa Elmo grejje så jag vet inte..FÖRSLAG MOTTAGES TACKSAMT!

Nu ska jag ta och äta lite lunch (potatisklyftor, kyckling och café de paris sås) innan det bär iväg för fotbollsträning och sista playdaten med Emma och K!

Puss! (kom igen kommentera nu så kanske jag uppdaterar oftare!)





Snart är vi här Johanna!


Kommentarer
Postat av: pappa

kan det gå att packa ner mig i väskan till hawaii tro?

2009-10-02 @ 19:53:30
Postat av: zazza

man kan ju alltid prova papppsi

2009-10-02 @ 19:54:49
Postat av: Mamma

Hej gumman alltid lika kul när du uppdaterar :-)

Din sista tid i USA lär gå fort ,du har ju fullt upp :-) förslag till presenter tja, vad gillar han mer ??? Gorillor gillar han ju å mat förståss men det kan man ju inte ge :-) hoppas du får kul i helgen många kramar mamma, Novis, Lillen o en försiktig från findus :-) puss å hej

ps. "skärp" er nu å skriv en rad ni med så hon uppdaterar oftare ds

2009-10-02 @ 19:58:41
Postat av: Nilla

Du verkar ju haft jätte roligt ju mycket avis är ja ju. . . . Har ju följt dig sen början =)

Och snart e du ju på väg hem ska bli kul att få träffa dig igen =)

Här är det bara fint fast vi längtar ju till sommaren igen =( så vi vill ju också bli ner packade i väskan så du måste ta en extra stor =D så jag och neo ryms de andra kan vi låta vara hemma ;)

Ha det nu så jätte gott Kramiz Nilla

2009-10-03 @ 16:27:15
Postat av: moster

Presenter i 2 års ålder...allt som blinkar och låter ex polisbil, brandbil funkar alltid, modelera, verktygssats osv!

Vi syns snart....

2009-10-05 @ 13:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0