NHL & KISS

Okej låt oss starta med NHL. Var himla roligt. Vi köpte oss varsin tröjja med Bäckströms namn på. Caps gjorde snabbt 2 mål i första perioden men sen var det som att energin tog slut och Devils kvittera, förlänging och straffar. Bäckström satta första men sen gick det inge bra och Devils vann, men det var en bra match!

Tisdag då, då var det dax för KISS. En tröjja fick man sig även där också. Buckcherry var förband de var okej. Sen var det äntligen dax för KISS, som vi längtat hade skitbra platser. De började med Deuce och sen Strutter. Sen kommer jag inte riktigt ihåg i vilken ordning de körde men de körde bla: 10000 years, Modern Day Delilah, en annan ny låt från nya plattan, Love it loud mfl. Sen som extra nummer blev det: love gun, detroit rock city, shout it out loud, i wanna rock n roll all night, lick it up. Pappa vad hette låten som var klassikern bland klassikerna?? Kommer inte ihåg..Iallafall så var det den bästa konserten både jag och pappa nånsin varit på! Det innehöll allt: eldsprutning, blod, trasha gitarrer och massa "explosioner". Ett minne för livet! SÅ INNIHELVETEBRA

På onsdagen tog vi det lugnare och jag jobbade kväll så vi mös med pizza och dödligt vapen. På torsdag var det dax för pappa att åka igen :( men vi ses snart igen - 3 dec!

I helgen gjorde jag inte så mycket då alla for till niagara fallen, och jag har ju redan varit där. Vi hade Teddys 2års kalas. Tema : ELMO. Elmotårta, elmoduk,elmotallrikar,elmoservetter, elmo juiceboxar, elmo presenter, elmo ljus! Gissa om det var nån som var nöjd :)

Igår köpte jag mig en ny resväska eftersom att mina gamla bodde det spindlar i...måste köpa en till för allting kommer inte riktigt att rymmas i 1 om jag ska kunna shoppa också hehe.

Nu är det inte många dagar kvar, nästa onsdag så ska jag vara ute ur mitt rum. Känns helt konstig. Nog för att jag längtar har ju Hawaii bla att se framemot men kommer bli svårt att säga hejdå speciellt till min tedso.

Nä nu ska jag ta och kö lite pilates och ladda upp bilder på bilddagboken så gå in där och kolla om ni vill se bilder från konserten. www.zandri.bilddagboken.se'


moster: det låter bra det ;)

puss och kram miss you all

Kommentarer
Postat av: pappa

kommer inte på vilken låt som va a classic classic

2009-10-21 @ 17:53:57
Postat av: pappa

kommer inte på vilken låt som va a classic classic

2009-10-21 @ 17:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0