Frisyr

Ja så nu är man utflyttad ur sitt rum och den nya aupairen kommer ikväll. Kändes lite konstigt att sova upp på vinden men jag menar det är ju inte så länge kvar - 8 dagar! Crazy crazy.

Idag så har jag och Teddy varit och kollat på när Palomas skola hade halloween parad. Var roligt att se alla utklädda de roligaste kostymerna var: pacman, svininfluensan, cleenex box, pingisbord, reese pieces, twister och rubiks kub. T tyckte det var jättekul också, han satt och sa vad alla var. Igår när vi var på affären så såg han nå pumpor och grejjer så sa han "halloween" :) sen så sa han "halloween elmo" - yes teddy is going to be elmo for halloween - söte.

Just nu så sitter jag här och gör inte så mycket. T sover och Mona tog P till bibblan. I eftermiddag ska vi ta vaccinet mot svinis.

Det är så här att jag funderar på vad jag ska göra med mitt hår, ska jag klippa mig före eller efter Hawaii? Sen vilken färg ska jag ha? Här får ni lite bilder på olika hårstilar jag haft:





























Jag säger inte att jag tycker att alla frisyerna är fina direkt :P men hjälp mig nu vad ska jag göra med mitt hår? (I know I-landsproblem)

Puss

Kommentarer
Postat av: Ellenpellen

Röstar på att du ska klippa dig efter hawaii, eftersom jag förmodar att du kommer bada i saltvatten, vilket gör håret slitet!



Du ska definitivt ha hårfärgen och frisyren som du har på tredje bilden nerifrån, om du frågar mig ;)



PUSS!

2009-10-29 @ 21:35:08
Postat av: moster

Allt passar en skönhet.... bild 11 om jag får välja, fast lite längre....

2009-10-30 @ 08:57:06
Postat av: mamma

tycker att du ska vänta till efter semestern

och du är alltid söt som en docka iof så är jag väl partisk som mamma. tycker du är finast i långt hår med snebena kanske :-)

2009-10-30 @ 16:51:20
Postat av: mommo

Jag håller med moster (men klipp dej efter allt sol och bad i Hawaii)

2009-10-31 @ 08:59:13
Postat av: pappa

tycker som de flesta kapa till frillan efter allt sol å bad

2009-11-01 @ 16:39:02
Postat av: Johanna

Jaaa, svårt... antingen innan så du är fin inför hawaii, eller efter för att det kommer att bli slitet när vi är i solen och badar en massa. Problems problems!

2009-11-02 @ 04:33:21
URL: http://johannaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0