Hawaii!

Nu ar vi antligen i Hawaii! Flyget tog 11h, vilket ar valdigt lang tid! Flyget var ganska segt aven fast vi sag tva filmer (Harry Potter och halvblodsprinsen - bra! och 500 days of summer - valdigt konstig och det var bara skont nar den antligen var slut) och flamsade pa da vi lekte olika lekar :P

Idag har vi mest legat pa stranden - Waikiki Beach! Mycket skont, sen har vi gatt runt lite pa stan och kollat! Jag tror jag ska kopa en ukulele innan jag aker hemma haha. Allting ar sa fint har, verkligen ett riktigt paradis. Det kanns skont att vi inte har nagra masten overhuvudtaget, sa imorn ska vi "bara" ligga pa stranden igen! Detta ar saa skont och valbehovligt!

Pa sondag aker vi till maui och den 19 till The Big Island :)

Hostlet ligger valdigt bra till, nara till stranden och affarerna. Det ar val inte det fraschaste hostlet men hey vi har en sang att sova i och tak over huvudet! Sen sa ar det bra mycket fraschare an det jag stannade pa i Chicago!

Nu ska vi nog ta och duscha och dacka! Ar helt slut! Det tar pa en att flyga 11 h och sen stalla tillbaka tiden typ 4 h eller vad det nu ar..sen att ligga pa stranden hela dagen, som ni hor sa har vi det valdigt slitigt ha ;)

Ses snart! puss / Z

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman vad kul att ni är framme och att du delar med dig på bloggen här är det regnigt å grått med ca +5. Klart du ska köpa en ukulele så du kan spela för oss på julafton ;-) ha nu en underbar semester det är ni värda kram mamma

2009-11-11 @ 11:58:37
Postat av: Nilla

Hej tjejen ni låter ha det kanon härligt hoppas ni får det fortsättningsvis också =)

Här är det -5 och snö så njut av värmen ;)

Ha det gott nu Kram Nilla

2009-11-11 @ 17:36:25
Postat av: Paapa & Farmor

Va skoj att hostlet går att va i och att det fanns säng.Vi tycker livet där verkar jätte slitigt.Ha D gott / KRAM från oss

2009-11-11 @ 20:47:19
Postat av: Paapa & Farmor

Va skoj att hostlet går att va i och att det fanns säng.Vi tycker livet där verkar jätte slitigt.Ha D gott / KRAM från oss

2009-11-11 @ 20:47:47
Postat av: Tess

Åhh jag är så sjukt avis på dig zandra !!! :P Sola åt mig också ! HA de toppen nu så får vi höras framöver :)

2009-11-11 @ 21:46:15
Postat av: pappa

snyggt jag stavar lol jaja lite dyslextisk är man ju eller hur fan man nu stavar det då.



Ha D skoj

2009-11-12 @ 23:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0