sushi, the capitol och IKEA

I onsdags så var jag ut och åt med en ny tjej som heter Sofia, dock bor hon en bit bort och är i rematch nu men får hoppas hon blir någonstans inärheten. Jättetrevlig tjej :)

I fredags så blev det att fara på Raku med Erica, A-K och Sofie. Var mycket folk och vi hade inte tänkt på att boka bord så fick vänta en halvtimme, men det var okej vi gick på Barnes & Nobles och drack thé under tiden. Sen blev det sushi, mums va gott det var!

Efter det for vi på Giant och köpte jordgubbar och glass :) Så hyrde vi en film från "redbox" kostadet bara 1 dollar för 24 h! Vi hyrde Nick and ååh nu glömde jag namnet men det var nånting nick and hms playlist. Tror det var samma regissör som för "Superbad", det var en jättebrafilm! Vi såg den hos A-K, vilket hus hon bor i alltså, lite avis är man ju!

I lördags så var det att fara till the capitol med erica och sofie och massa andra au pairer i mitt cluster. Var ganska häftigt, men touren var bara 10-15 min sen var allt klart :/

Sen for vi till Friendship Heights och åt lunch på panera. Sen promenad hem. tog det lugnt och läste lite "the kite runner". Sen jobb från 7. Men det gick bra böjrade med att lägga barnen, och de var då tystta och sov snällt :p Jag mös på i soffan och såg på Gossip Girl :P

Igår så blev det först Costco med mona och barnen. Sen IKEA för att köpa persienner eller liknade till mitt rum, då poolen och hottuben är precis utanför mitt fönster så om jag vill ha lite privacy så ja:P Köpte nå röda gardiner, så ska försöka pyssla med det ikväll. Så åt vi lunch där också sen lämnade vi av Paloma på playdate och for hem, helt slut efter att ha shoppat med 3 ungar! Så jag tog det bara lugnt, tränade lite och sen blev det Gossip Girl igen hehe, ska försöka komma ikapp tvn;)

Puss/Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0