SNÖ

Torsdag 26/2
På kvällen åkte jag till Emma(eller ja jag gick dit, himla smidigt när det bara tar 4-5 min att gå dit!) så åt vi dumplings och kung pao chicken, snackade, så kom Veronika och vi möblerade om i Emmas rum. Vart mycket bättre! Så såg vi lite på Greys Anatomy och Private Practice men det var repriser :/

Fredag 27/2
Baba (farmorn) kom hit så jag slutade halv fyra - nice! Passade på att träna! Baba sa att hon tyckte det såg ut som att jag har gått ner lite i vikt sen jag kom hit, det vet jag dock inte om jag har men känns ju alltid kult att höra :)
Sen så blev det pizza framför Madagascar 2, den var faktiskt bra! Fast 1an är bättre!

Sen så kom Emma över och vi såg på "Låt den rätte komma in"  - DEN SÖG! Så jävla dålig! Fattar inte hur den kan få så bra omdöme utav alla, alla säger åh den är så bra. NOT! Den var bara fjantig! Inte var den då läskig överhuvudtaget!




Lördag 28/2
For till IKEA med Emma och Veronika, köpte en soptunna, thésil, thékopp, skorpor, kaviar och hushållsost! Sen for vi på Target en snabbsväng. Mådde illa hela dagen dock :/
Sen på kvällen var det att vara hos Emma innan vi skulle gå ut, mycket trevligt, dock kände jag att det blev lite för mycket så jag drog hem när de drog ut. Men Erica, Anna och Sophie drog också hem så. Men då när jag låser upp dörren så har de låst med kedjan! SUCK! Försöker öppna ändå men går så´klart inte. Så ringer tillslut my hostparents så kommer de ner och öppnar. Så sa de dan efter sorry but Baba thought you were home. Hur fan hon trodde det har jag ingen aning om då jag sa hejdå innan jag gick?

Söndag 1/3
Mådde skit hela dan. Så blev en ligga i sängen dag.

Måndag 2/3
Mår inte bra idag heller,, har ont i magen :/ Har snöat idag. Så ingen skola för barnen. Men har varit en lugn dag, Andres har också varit hemma så. Ikväll så ska jag ta det lugnt, dricka thé och läsa bok tror jag!

PAPPA!
När fyller farmor år? Är det den 3dje eller den 5te?

/Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0