fredagen den 13 och nhl match!

Fredgen den 13
På eftermiddagen kom Emma och K över och vi gjorde negerbollar :) Paloma tyckte dock inte de var goda, men alla andra älskade dem. Vi hittade inget bra recept så vi slängde bara ihop något men det blev bra ändå!

Sen så krashade min dator :S Blev helt svart och gick inte att starta!!! (fredagen den 13!?)

Efter jag slutade så släppte mona av mig på en närbutik som låg jättenära hade ingen aning om att det fanns en där:p köpte lite snacks, dricka och lime inför kvällen. Sen promenera hem i duggregnet.

Fixa mig och sen bege sig till Emma och äta mei wah :D En trevlig och lugn kväll...

Lördagen den 14
Dax för NHL match! YEY! Vi drog in dit tidigt, skulle köpa nå tröjjor men Backstrom (Bäckström) fanns bara i stora storlekar. Sofie och V köpte varsin Ovechkin (eller hur det stavas:P) tröjja. Åt middag på ett cadé mittemot Verizon Center.
 
Vi satt högst upp i Verizon men var ändå bra platser vi såg ju allt :D Backstrom gjorde ett mål, vi skrek "sverige sverige" alla vände sig om och tittade, så var det en som sa "I think they are from Sweden" haha.

I sista perioden stod det 4-4 så blev förlängning 5 min. Sen så straffar. Vi gjorde 2 mål och Theodore(målisen) räddade alla 3 skott :) Så seger för The Caps =) sen så tänkte vi sätta oss på nåt fik eller nå men fanns inget bra så vi drog bara hem. Verkligen en rolig upplevelse! Mycket bättre än BIKs matcher haha.

Söndagen den 15
Sov till 11.30 såå skönt :) Så ringde Erica och hörde om jag ville med henne och Sofie och äta lunch. Så gick vi till Panera i Friendship Heights och åt tomatsoppa och macka mums. Satt och surra, sen blev det theé och en blåbärsmuffins och surra ett tag till, innan vi promenerade hem i regnet.

Tisdagen den 16
Idag när vi var på musicclass så ville de att man skulle fylla i nått papper om de fick använda bilder på barnen. Så sa läraren till mig "mummy can you fill it in?"
- No I´m going to take it home
"eh you can´t fill it in here?"
- Eh I´m not the mum
"oh you arn´t I thought you were, you look like the mum."
Haha, hon trodde Lova var mamma till E också haha. Det är bara för att vi inte ser ut som nannys, dvs vi är inte hispanic eller svart.

Så mamma är du nöjd nu? jag har lagt upp bilder också! / Z

Kommentarer
Postat av: mamma

tack älskling :-)är ju alltid lika spännande att läsa din blogg kram mamma

2009-03-18 @ 19:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0