Brittan!

I tisdags så var jag på Britney Spears konsert! Den var faktiskt riktigt bra. Men när jag vaknade upp på morronen var jag dunderförkyld och mådde piss, så var tråkigt men höll ut ändå!

For till chinatown efter jobbet vid 6, åt på ett litet fik där, och väntade på emelie som sa att hon skulle komma 19.15-19-30. När klockan var 19.45 började jag få lite panik, jag hade ju hennes biljett, börjar ställa mig i kön som var jättelång, tillslut kommer hon och vi går in på en gång! Var ganska bra tajming ändå förutom att jag fick vänta en massa men..

Pussycat Dolls var öppningsnummer - grymt! Sen var det nån jävla cirkus, de var också med och dansa med britney sen för hennes turné heter ju "circus" precis som hennes nya skiva, men de höll på själva i en halvtimme. Kom igen ingen är här för att se er liksom, om folk hade velat se cirkus hade de gått på den som var ihelgen liksom!

Sen kommer Britney äntligen, satt nå fjortistjejer baki oss som skrek hela tiden haha. Hon började såklart ned låten circus! Andra låtar som hon körde var: Radar, Music, I´m a slave 4 you, Toxic, Everytime, If you seek Amy, osv

Så körde hon "Hit me baby one more time" också haha :) var helt klart en sevärd show, även fast jag inte är värsta fanet och äger hennes plattor, men nya skivan är faktiskt bra, haha bra partymusik om inte annat!

I onsdag så tog jag det lugnt eftersom jag fortfarande sjuk. I torsdags så kom Erica och Emma hit och vi beställde från Mei Wah tog "jumbo shrimp in garlic sauce" mycket gott! Sen såg vi "Grey´s Anatomy" och "Private Practice"! Trevligt!

Igår så  slutade jag vid halv två, tog då metron till social security administartion för att fixa social security number, fick vänta 1.5 h, sen så säger hon att de på migrationsverket eller vad det heter inte lagt upp min status!!! Så hon skickade ett medelande till dem om det och skulle ringa dem inom 7-10 dagar! Men det var tydligen det 3dje fallet de hade idag så det var väl vanligt, men tycker jag har varit här i typ 5 månader nu då borde de väl ändå lagt in det men neej! Hoppas det går fort för när man varit här i 6 månader får man inte längre ta körkort här :S måste börja läsa på om det där iiih.

Sen på kvällen så kom Emma, Erica och Sophie hit vi drack thé och såg en film som hette "Flashback fools" eller något likande, den var rätt så bra, fast den verkade inte riktigt ha något budskap man fick inget grepp om det iallafall.

Idag blir det eventuellt shopping sen ska vi göra tacos, kladdkaka se film och mysa på och ha pyjamasparty då jag har HFF! :D

Igår förresten så visade jag Paloma och Alex körslaget på youtube, och vi såg på "ring of fire" ååh fick helt rysningar och var nära på att börja gråta då jag såg emma sjunga :/ Miss you hun! Men snart är det maj och då jävlar!!

Nä om man skulle ta och äta lite frukost! / Z

Kommentarer
Postat av: Lova

aaa brittan va fett ös! hallå tänkte bara säga att jag hade internationellt körkost i ett år, sen skaffade jag amerikanskt. så förhoppningsvis orde ju det gälla för dig med!

2009-03-28 @ 19:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0