Baseball!

Förra veckan så var jag på Barnes & Nobles, såg So you think you can dance, tränade lite osv.

På fredan var  det filmkväll vi såg "high school musical 3" Zach Effron är sååå snygg! Haha.  Den var bra. Sen så såg vi också "the boy in the striped pajamas", den handlade om en pojke vars pappa var nåt överbefäl inom militären i berlin under andra värlskriget. Den var bra men sorglig och hemsk, är helt förfärligt att det var så då hujja :/ men ni borde se den!

På lördan sov jag länge då jag inte kom hem förns vid 3, så sov til 13 :P Blev lunch i Bethesda med Emma, Sofie och V. Sen så gjorde vi vårat första besök på dunkin donuts! Sen åkte vi till Sephora som nyss öppnat i Friendship Heights och jag köpte en concealer. Sen hem slappade lite innan Sofie kom och vi fixade med emmas present.

Söndag var det dax att gå på våran första Baseballmatch. Det var Washington Nationals vs New York Mets. Det var himla tråkigt! Nats gjorde inte en enda poäng! Mets vann med 6 poäng, inga homeruns eller nå. Men vi fick iaf en nice bränna!

Efter det drog vi till Bethesda och åt på Mongolian Barbecue, var "avskedsmiddag" för Erica. Var himla gott, man valde själv pasta, grönsaker, kött/kyckling/korv, sås, kryddor så tog man dem och gav det till kocken så wokade han det mums! Sen så åt vi efterrätt också..var äppelpaj typ med vaniljglass å karamellsås!

När vi var mätta och belåtna drog vi till mig och Charlotte läste tarotkort för Sara och Erica.

/ Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0