bye bye sof

Måndag 29/6
Hade playdate med Sof på morgonen. Sista playdaten. Sa hejdå till henne, kommer förhoppningsvis se henne en snabbis den 15 sen åker hon 2v till San fran..och sen ser vi henne en kväll och därefter åker hon till Danmark :( Känns helt konstigt att inte träffa henne varje dag som man gjorde förrut. Nu börjar alla åka hem..Veronika drar på sin resemånad om 1 månad :(

På kvällen städade jag och donade, och mitt rum har nog aldrig varit så rent förrut. Skulle ju nämligen få gäster dan därpå!

Tisdag 30/6
Efter jobbet  mötte jag upp Johanna och Hanna i FH, så åt vi middag på Mei Wah åt shrimp with casew mums. Sen hem till mig och de fräshade till sig så pratade vi lite. Sen blev det att sova tidigit de hade gett sig av från philly mycket tidigt.

Onsdag 1/7
Upp tidigt och jobba som vanligt, medans gästerna snarkade på. När de vaknade till vart de överrösta med frågor från barnen haha. Sen förklarade jag vägen till metron och de begav sig av.

Sen så blev det att luncha på donken med ungarna och Emma + K. Ungarna var överlyckliga. Sen åkte vi till Cabin John Park, var väldigt svårt att hitta, emma skratta bara åt mig. Men gpsen visste ju för fan inte vars det var, den visade fel var i samma område men..gillade den förra mycket bättre! Tillslut hitta vi parken iaf, och ungarna lekte på, var en bra park för det var ganska svalt. Sen åkte vi ett litet tåg också :)

Efter jobbet blev det åter middag i FH, denna gång på Cheesecake Factory och även Anna kom. Åt caramel chicken och sen delade jag och Anna på en pecan caramel cheesecake mums säger jag, men gud så mätt jag var även fast jag bara åt halva portionen kyckling.

Sen så åkte vi till mig och såg So you think you can dance. Efter det låg jag och Johanna och pratade en massa :) nice!

Torsdag 2/7
Blev poolen på dan med ungarna och Emma.  Dax för Johanna och Hanna att åka hem igen :/ tråkigt men vi måste ses snart igen! Vi måste planera sista månaden haha PANIK!

Jag och Emma hade tänkt ha poolplaydate hela dagen men Paloma mådde inge bra hon sa att hon hade ont i huvet och örat. Så blev doktorn för henne - lättöroninflamation :(

På kvällen åkte vi till Anna som hade FF, jag körde så blev inge dricka för mig men emma och anna spelde lite beer pong med annas värdbarn och hans kompisar. Trevlig kväll.

Fredag 3/7
LEDIG! Sååå skönt sov till halv tolv, låg och drog mig i typ 2h innan Annan hämta upp mig och vi drog shopping på Montgomery Mall köpte en klänning, och body lotion. Sen så köpte jag en itouch också - love it! Måste köpa en extern hårddisk så jag kan fixa nå musik, har inge plats kvar på datan. Då ska jag köpa the sims 3 också :D


Kommentarer
Postat av: Pappa

Trevligt med lite update va du gör låter som vanligt som du har det rätt soft å bra,vi måste surra lite snart ska ju ba va hemma å vaken när du har tid vid datorn ju jaja mitt fel.

Ha D gott gumman kram/pappa

2009-07-09 @ 09:25:05
Postat av: mamma

Hej hjärtat skönt att höra att du mår bättre , men du måste ju uppdatera oftare:-) vi är ju nyfikna här hemma kram /mamma

2009-07-13 @ 19:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0