Slumdog Millionaire

I fredags hade jag egentligen tänkt gå ut med Lova och Amanda, men när jag frågar min hostmum hur hon ville att jag skulle jobba på lördagen så säger hon att hon behöver mig från kl 9!! Skittidigt juh! Skulle dessutom köra Paloma till simningen kl 9, så blev ingen utgång för mig :/ Men till helgen då jävlar ;)

I lördags jobbade jag då från 9-16. Sen blev det middag på Cheesecake Factory med Sofie, Emma och Erica! :) Sen kom Anna-Karin och mötte upp oss, vi tänkte dra en bio men Fredagen den 13onde som jag och Emma ville se hade nå bargrej så man var tvungen att vara 21. Drog till Erica och hängde ett tag sen på bion i Bethesda såg "Slumdog Millionaire" och den var så bra! Ni borde verkligen se den! Den fick dessutom 8 oscars igår så! Den kanske låter lite "B-ig" i beskrivninge osv, men den är verkligen inte det!



/ Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0