resumé

ja ja jag ska försöka bättra mig på uppdateringen :P

Tisdag 3/2
På kvällen kom Tessan hit och vi slingade varandras hår medans vi såg på "The Heartbreak kid" den är så jävla kul! Så när jag gick upp så hade jag på mig en slinghätta, lilamorgonrock, svarta mjukisbyxor och röd/svarta tjocksockar. Mona höll på att garva ihjäl sig hon pratade samtidigt med Andres i telefon hon bah "too bad that you aren´t home right now because you should see Sandra right now." så berättade hon, så sa hon ja hättan har hon för att tydligen är hon och therese inte så blonda som vi trott. Andres - Are they even from Sweden. Mona garva som fan haha!

Onsdag 4/2
På kvällen så följde jag Mona och barnen till Andres jobb för astt han var fast där för att han väntade på att nån skulle ringa om nått fall han håller på med. Så följde dit, tyvärr mamma så fanns det inte några snygga killar där då alla gått hem hahah! Vi åt pizza där och sen drog vi hem. Tränade lite sen såg jag på kanal 5s webbtv såg på "I ditt ansikte" älskar Magnus Betnér!

Torsdag 5/2
Sjöng ja må du leva över msn för mamma idag :) Grattis igen! Efter skolan var det playdate med tessan, charlie och rachel! Jag och Tessan började med bullmien vi köpte på IKEA! Men den han inte jäsa klart, så tessan kom tillbaks sen och vi gjorde klart dem. Sen drog vi till Montgomery Mall för att köpa festoutfit. Gick på Forever 21 och köpte två klänningar, sen drog vi hem :P

Fredag 6/2
Paloma hade playdate med Hosé idag, han är så söt värsta bruna hundvalpsögonen :) Sen kom hans föräldrar hit och vi åt kinamat och sushi mums :) Sen drog jag till Veronika med Emma och Tessan. Hon jobbade men efter det vart det utgång. Det var väl sådär.

Lördag 7/2
Vi sov till 12.15 skönt! Sen gick vi på promenad då det var typ + 15 grader ute härligt :) Sen så åkte vi till Tessan som skulle jobba. Senare kom Erica och hennes kompis Johanna. Hade svin kul :) Sen drog vi ut på ultra haha, sen vart det efterfest i Virgina. Rolig och konstig kväll!!!

Söndag 8/2
Eftersom att vi bara hade sovit typ 1-2 h så var vi svintrötta! Låg och såg film, eller ja som vanligt jag såg och Tessan sov! Såg först klassfesten och sen "another cinderella story 2". Sen så vart det ut å käka med Sylvie som fyllde år. Blev dock lite less då vi gick runt i 1h för att hitta nånstans att äta för att inget dög ju typ..var svintrötta å hade inte ätit på hela dagen så!!!! Tillslut blev det pizza gott!

puss och kram / Z



Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul att du äntligen uppdaterat :-) är så kul å läsa vad du skriver, och tack igen för den fina sången på min födelsedag

Kram mamma

2009-02-11 @ 19:54:17
Postat av: maria

kvällen på lördagen var sjukt stört. men rolig på samma gång. haha

2009-02-13 @ 03:09:23
URL: http://metrobloggen.se/estland

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0