när det blir varma sommardar kom ihåg mig då

På onsdas kvällen for jag till Tessan för att hjälpa henne packa lite, fyfan va mycket saker det var :P Jag fick med mig massa saker hem därifrån också som Tessan trugade på mig!


I torsdags drog jag, Tessan och Emma på Cheesecake factory och åt mat, tog nå pasta med kyckling. Cheesecake har svinstora portioner, även fast man äter så man är proppmätt är det massa mat kvar som man har till en doggiebag att äta till lunch dan därpå :P


Efter vi käkat drog vi till Emma å såg på "Greys Anatomy" och lite "Private Practice" är mycket spännande!


I fredags blev det Tysons och se "Confessions of a Shoppaholic" den var väldigt rolig!


Lördagen så slappade vi, sen kom Emma, Sofie och A-K hit så beställde vi kinamat och så :) Sen blev det utgång!


På söndagen så var det upp tidigt, ta taxi till tågstationen sitta där 1,5 h med Tessan och sen byebye! Känns svinkonstigt det här, att du inte bara kan komma över som du brukat eller jag till dig, brukade ju ses varje dag så..men men det löser sig ändå, blir ju att ses iaf typ 1 gång i månaden!!!


Tåg metron hem från tågstationen, går dåligt med metrobussar på helgen så ja tänkte äh vafan det är väl bara att gå, tog bara 45 min typ så det var inge farligt. Sen slappade jag bara med huset för mig själv skönt :)


Idag kom familjen hem igen, Alex har fått lunginflamtion hoppas jag inte får det!!! Är hostig och så men tror inte det är lunginflamtion iaf, peppar peppar.


Glömde ju säga att jag fick ett paket i veckan också utav mamma å mommo å nova mycket uppskattat! TACK!

Andres kom in för en stund sen och stoppade en spritflaska i frysen i mitt rum så sa han "Here you go, we don´t know how much is left`" eller så sa han "here you go we know how much is left" vilket av dem han än sa så var det roligt :)


Har just suttit och kollat igenom gamla bilder. Fyfan vilka tider. Men fyfan va skojj vi hade det. När jag kommer hem så då jävlar!! Längtar till sommarfesterna som fan! Vill ha länganfest också haha!


Statistik:

9,5 månad tills jag är hemma i Boden igen

8,5 månad tills min resemånad börjar

3 månader tills Emma kommer till Chicago

2 månader tills Florida


Saknar er alla! Puss och kram / Z


Kommentarer
Postat av: Mia Sammeli

Hej

Ser att allt går bra, hoppas du blev nöjd över halsbandet. Jag hoppas att mormor skickade det...



Kram Mia

2009-02-17 @ 11:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0