2 dagar kvar + flyg

Nu är vi tillbaka i Pennsylvania. Känns sådär, när man satt på flyget ville man att det skulle vara ett plan påväg till Sverige. Men nu är det inte länge kvar, bara 2 nätter! Så skönt! Längtar längtar längtar. Au pair tiden har varit bra, bästa året i mitt liv, jag har upplevt så mycket här. Jag ångrar det inte men jag kommer aldrig göra om det. Barnen var underbara, speciellt Teddy (som jag saknar jättemycket) men ni alla vet ju det andra, iaf ni som varit och hälsat på.
Det känns också trist att inte vara på Hawaii längre, we loved Hawaii. Och har vi chansen så kommer vi självklart åka dit igen!
Här i Pennsylvania gör vi inte så mycket. I lördags var vi och shoppade med Johannas kompis Tanja. Jag köpte ett par jeans, trosor, tröja, mascara, concealer. Sen igår gick vi in till New Town i finvädret, ingen jacka här inte. Vi köpte sushi (dyra vanor vi lagt oss med) och sen åkte vi hem och kollade på Year One den var asrolig. Pappa och Linke - detta är eran humor!
Idag cyklade vi in (aj mitt knä) i regnet köpte sushi och skulle avsluta våra bankkonton, för Johanna gick det bra men inte för mig för att jag använde mitt kort i lördags  blir så less, så nu måste vi ta oss in till stan igen imorn :/
Just nu sitter vi och väntar på att Tanja ska komma och hämta uppo ss så ska vi åk till Starbucks, fast vi hade nog helst sovit - vi är så trötta och frusna!
Saknar er alla men snart snart snart kommer jag vara på er som en igel - så njut medans ni kan!
Puss / Z

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman ska bli så skoj att du kommer hem igen, vi längtar jättemycket och nova pratar om det varenda dag kram mamma

2009-12-01 @ 13:40:18
Postat av: Pappa

Fan va det ska bli skoj se dig igen gumman ska ta å shoppa imorgon så att det finns prickigkorv leverpastej å jordgubbskräm m.m när du kommer/kram pappa

2009-12-02 @ 15:30:13
Postat av: Saadet

Hej!

Cool blogg. Ska vi följa varandra på bloglovin?

2009-12-17 @ 21:18:41
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0