The Baseballs

I tisdags så var jag på ute bio med Maju, Anna och V i Bethesda. Vi såg "Marley and Me". Var i Bethesda och helt gratis, mysigt var det:) Var en bra film men sorglig på slutet! Nästa vecka ska de visa "Mamma Mia"!

Annars har jag inte gjort så mycket har varit så tröööött. Pratade med linkus i måndags i typ 3 h eller nåt hahah, skojj var det! Och snart kommer ni, längtar ihjäl mig! Sen så igår pratade jag äntligen med mommo som jag inte gjort på jättelänge!

Igår var annars en helvetes dag. Barnen var helt galna, lyssnade inte överhuvudtaget. Alex blev skickad upp på rummet minst 5 gånger igår för att han sparkade nån. Sen när det var dax att städa upp så skulle Paloma inte göra det så upp till ditt rum. Sen när jag skulle ha en att gå ner igen, nee det skulle hon ju inte. Höll på i över en halvtimme, tog hennes baseballkort, inget funka. Tillslut fick jag ner henne, genom att jag tog henne i handen och sa kom igen. Ne då då sätter man sig å grinar, AAAAH. Så ringde hennes mamam som prata med henne det brukar oftast hjälpa, men icke. Så sa jag ah men jag och pojkarna går ut och leker nu du kan komma när du är klar.Hon höll på att grina och skrika ett tag, men tillslut kom hon ut igen och då hade hon städat upp allt. Sen ska de hålla på å fråga en massa "vad har du i munnen" -inget "jo vad har du, är det ett tuggummi" - vad tror du "jo det är ett tuggjummi jag vill se visa" - nee  "varför inte" - men för att jag inte vill "men jag vill se" - och? "aah jag såg det" - så vem bryr sig, big deal

Idag har vi varit i lekparken där det finns en stormetallblomma som sprutar ut vatten så där roade de sig ett tag. Igår gjorde vi pizza till lunch, dock så fastnade den i bakplåtspappret så fick stå å "skala" bort det, men annars blev den god! Idag ska vi baka bullar med Emma och K som äntligen är hemma igen :)

såg på http://carmenciita.blogg.se att hon hade lagt upp några videos med "The Baseballs", de gör covers på olika låtar och gör dem gladere. Tror du mommo bla skulle gilla dem skitbra! http://www.youtube.com/watch?v=TPCa7lGYXDM&feature=PlayList&p=B424C17662DDFCAB&index=0&playnext=1 kolla in de har gjort flera låtar som "hot n cold" med kate perry, pokerface, hey there delilah
don't cha med Pussycat dolls m.fl!


Moster- ja jo jag har väl tid på mig men ändå har ju ingen aning vad jag vill göra :S jag har requestat mitt flyg den 9 decemer, så får antagligen det så jag kommer hem den 9-10 dec :) see you then!

Puss / Z


Kommentarer
Postat av: mamma

hej va kul att du uppdaterat redan :-)

jaa så där kan det va att ha barn ha ha ha..... men jag tycker du är jätteduktig faktiskt och du behöver nog inte ha någon bråtsa med att bestämma dig för vad du vill bli när du blir stor (vet ju knappt själv ännu :-))

puss å kram mamma dott å Lillen

2009-08-20 @ 20:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0