Sammanfattning

Okej ska försöka sammanfatta lite vad som hänt på sistonde.

8/4 så träffade jag och A-K en ny norsk tjej på Starbucks trevligt.

9/4 - tränade

10/4 - begav mig till Emma för förfest med henne Maja och Charlotte(norskan) sen så var även Erica där! Var tänkt att vi skulle gå ut men verkade inte som att det var meningen att jag skulle med. Hade ingen korkskruv för att öppna vinflaskan, fick dock två glas av Charlotte :) sen så skjutsade Erica oss till metron men när vi åker ner för rulltrappan kommer jag på att jag glömt mitt leg i min väska som är hos Emma, så ringde Erica igen så skjutsade hon hem mig.

11/4 - for och shoppade med Erica och Sofie :) sen på kvällen var vi hos Emma igen, samma - Charlotte och  + Sofie och Sara! Sofie och Erica var dock förkylda så de följde inte med ut. Var helt okej ute, Sara och jag drog hem tidigare.

12/4 - påsksöndan! Daxför kyrkan, men när jag vaknade hade jag X från händerna på halsen! inte sså poppis i kyrkan kanske så blev att gnuggagnugga. For till kyrkan, gillade prellen! Sen påskbrunch hos vänner till min HF, sen åkte jag till Georgetown och mötte upp med tjejerna. Vi strosade runt lite, vi gick till House of Sweden för att det har öppnat ett nytt fikdär men det var stängt för nån var sjuk. Då träffade vi en svensk där som tog oss upp på taket nice!
utsikt från house of sweden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0