bio, outlet & the mall

ja det är vad min helg bestått av!

I fredags for jag på bio med Erica och A-K vi såg "Sunshine Cleaning", den var bra!

I lördags blev det att åka till Potomac Mills för outletshopping, Sara var bussig och körde - TACK! Vi kom dit och började med att äta, jag åt lite sushi, helt okej men inte som Mei Wah´s eller Raku! Tyckte inte det var en speciellt bra outlet, priserna var typ desamma också! Köpte ett par leggins och en tshirt. Men måste ha en bikini PANIK!!!!!!! Är bara 10 dagar kvar till Florida, vi ska till Fort Lauderdale (stavning?), ska bli såå nice!

När vi skulle åka hem var det fortfarande mycket folk på motorvägen, så vi tänkte vi skulle ta utan motorvägg för det kanske skulle gå fortare, men gpsn guidar oss då så att det tar över 2 h att komma hem, så den dubblade tiden less, den körde oss genom downtown där alla var för cherry blossom!

Ajja vi kom hem tillslut, åt lite middag, sen kom Erica, A-k och Sara och vi gjorde kladdkaka och åt ben´s & jerreys cinnamon nånting och half baked sjukt gott! Så såg vi "The Women", är bara tjejer med i den filmen, den var helt okej!

Idag så har jag trännat, sen gick jag till metron och mötte upp Erica, Emma och Emma´s kompis från Sverige - Maja, vi åkte downtown! Gick in på HM köpte ett par flipflops typ! Sen ner till mallet, och titta på cherry blossom, var fint och skönt väder :)

Jo igår när jag kom hem så låg ett paket på min säng - YEY! Det var från pappa :) Han hade skickat djungelvrål, salt & blandat, marabou + geisha, grodor m.m Också Thåströms nya skiva! TACK SÅ MYCKET!


Nu ska jag ta och se Gossip Girl och äta lite av kladdkakan ;)

Puss och kram / Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0