tisdag

Hm har val egentligen inte sa mycket att saga, forutom att det kanns lite ensamt har, ar sa jobbigt att skaffa nya kompisar nar alla har typ redan ar inne i gang, men ja det ska val ga det ocksa till slut.

Igar ringde mamma och vackte mig halv sju pa morronen, inte jattetidigt men hade anda en timme till att sova! Sa tank pa det ni far jattegarna ringa (har ni inte nummret skriv ett mail!) men tank pa tidsskillnaden!

Och fran onsdag 5.30 p.m ar jag ledig till mandag 8 a.m pga av thanksgiving. Vet inte riktigt hur jag ska gora, om jag kanske ska fara och halsa pa johanna osv...maste prata med henne forst men har inte hennes nummer hon har bara mitt sa.

Igar kom hunden hem :) Han ar en mini schanuzer! Han verkar ma battre men maste ta det lugnt ett tag sa att det far laka, sa han behover hjalp att flyttas osv.

Igar var jag och traffade Emma och Veronika och vi tog en Chai Latte pa Barnes & Nobles. Trevligt trevligt.

Nu ska jag ta och ladda upp lite bilder. Ha det!

/ Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0