ont i magen

Ah jag är så sjukt nervös, har så ont i magen! Kommer nog inte kunna sova inatt :S Idag har jag packat, har en massa små grejjer kvar nu...sen har jag umgåtts med pappa och sagt hejdå till min lilla pappi :/

Sen så har jag, lillen, mamma, och linke spelat cluedo hela kvällen :)

I fredags så fick jag ett kort utav mormor på morfar, nu hittar jag det inte :/ men jag har hittat mitt halsband som jag fick av farmor som jag har letat som fan, hittade det i min handväska där jag har kollat hur många gånger som helst...konstigt :S

Imorn åker jag då till stockholm planet går 15.10, men vi ska först fara förbi minneslunden och säga hejdå till morfar!

Ne nu ska jag väl ta å packa lite mer, sen blir det säkert att se mamma mia eftersom att jag inte kommer sova.


(näst sista natten i sverige)

/Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0