I wanna be a dragon

Haha kom att tanka pa att igar nar de sag pa tv sa blev det reklam och det pratades om vad barnen ville bli nar de var stora sa sager Paloma (5 ar) -I wanna be a doctor!, och da sager Alex (2,5 ar) - I wanna be a dragon!
Haha det var sa roligt :)

Nagot annat som ar kul ar att se att farmor har kommenterat kuligt att fa kommentarer:)

Sitter nu och tittar pa datorer pa natet, tanker ju kopa en, nagon som har nagot tips om vad for slags dator?

Sen tanker jag ocksa pa vilka jag ska skicka julkort till, maste borja skicka snart sa de hinner komma fram! Ar det nagon som vill ha ett julkort? Hehe

Mamma, pappa, farmor, mormor, linke, nova - ehm sakert nagon fler, ar det nagot ni onskar er? Mamma, pappa och linke ni far eran julklapp och fodelsedags present i samma paket!

Ikvall ska jag till Tessan och se Sex and the city filmen med hon och Sylvie(fran Kanada  tror jag), det ska bli kul!

Hm nu ska jag snart ta och vacka barnen!

Forresten ar det nagon som kan hjalpa mig med designen pa bloggen?

/ Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0