8 dagar kvar

Ja då sitter man här och ska försöka knåpa ihop sitt första blogginlägg efter påtryckningar av Ellen och Ida!;)
Jag ska då åka som au pair (som de flesta vet:P) till Washington D.C i USA, eller ja jag kommer bo i en stad typ 10 minuter utanför som heter - Chevy Chase (ja som skådespelaren). Jag kommer åka ifrån Stockholm den 10 november, men jag har inte fått min flyginformation och nu börjar det bli lite bråttom för måste ju beställa biljetten till Stockholm. De sa att informationen skulle komma upp 7-10 dagar innan man åker så den kommer väl förhoppningsvis på måndag! Har ganska mycket kvar att fixa, ska imorn och hämta ut mina dollar, sen så har jag inte packat än :S inte skrivit packningslista huvva usch vad det är mycket att göra!

Ajja, igår så var det i alla fall "avskedsfest" hos Kigge! Fan va roligt det var! Tack Kigge för att vi fick va hos dig!!! Innan vi for dit så vart jag bjuden på middag hos familjen Westbom mycket angenämt, haha. Sen for vi till KIgge och där var massa folk, sen vid typ 22-23 så skulle då alla ut på boddan eftersom att det var säsongsavslutningen, eller ja typ avslutningen för alltid. Vi kommer till Boddan och det är svinigt kallt, är hur mycket folk som helst som står i kö, vi står där i typ 10 minuter en kvart, och kön rör sig inte ens, så var det nån som sa att det var fullt så då drog vi till Ellen istället! Sen vid halv tre kom emmas mamma och hämta oss :)

Nu sitter jag här och är lite bakis, ska försöka få tag i Kigge för att jag tror att jag glömde min kamera där igår, sen så ska jag hinna träffa emma för det är sista gången vi ses på över ett år :/ Gud vad jag kommer att sakna alla! Sen ikväll är det lax middag hos farmor!

/ Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0