The Nutcracker

Hoppas ni alla hade roligt på julshowen och festen - oh vad jag ville vara med!


Igår så var jag och mitt cluster på The Nutcracker (ballet), den var okej, var jättefint i början, gillade första akten mycket bättre än den andra, den andra var lite seg! Sen så gillar jag faktiskt den tecknade filmen mycket bättre haha;P

Efter balleten så gick jag och några fler på donken, (var det ända som var nära som hade öppet) så åt middag då, eftersom jag inte han det före! Sen fick jag och Manu skjuts med Emma, i regnet! I måndags var det 20 grader varmt ute, skönt hehe :)

Idag så har jag och Teddy köpt julklapp till pappa, sökte en affär på GPSen så när vi kommer till den adressen är det ingen affär där, fatta nada, var inne i ett villa kvarter!

Så vart till att fara till en annan affär i stället, kan inte säga vilken för då fattar pappa vad han får! Sen for vi på posten och har nu skickat i väg paketet till Sverige, det kommer till mommo så ni får hämta era julklappar där!

Har försökt ringa mamma men de svarar inte, de sitter väl och surplar någon drink i spaninen - orättvist!

Ne nu ska jag ta och läsa lite, hörs! / Z


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilken affär var du nu på var det nån bra säg säg???



:D

2008-12-18 @ 13:27:50
Postat av: estland

Balletten sööög! Fan vilken plåga de var!



Är nog för livlig för sånnt dära!

2008-12-18 @ 21:17:18
URL: http://estland.blogg.se/
Postat av: mamma

hrj alskling var kul att prata med dig igar vi har det soligt och skont var till las palmas igar hoppas du blir frisk snart

puss och kram mamma

ps ringer p`julafton nar vi kommer hem

2008-12-19 @ 20:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0